ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 00:50

پیام تقدیر آشنا لطف الهی عضو سابق شورای شهر پاوه از مردم و مسئولین

پیام تقدیر آشنا لطف الهی عضو سابق شورای شهر پاوه از مردم و مسئولین

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: آشنا لطف الهی عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر پاوه پس از اتمام  کار شورای چهارم در پیامی از مردم شریف و مسئولان شهرستان پاوه به خاطر همراهی و حمایت از وی تقدیر و تشکر کرد متن پیام اینچنین است :   “به نام آنکه جان را فکرت آموخت” مردم شریف […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: آشنا لطف الهی عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر پاوه پس از اتمام  کار شورای چهارم در پیامی از مردم شریف و مسئولان شهرستان پاوه به خاطر همراهی و حمایت از وی تقدیر و تشکر کرد متن پیام اینچنین است :

 

“به نام آنکه جان را فکرت آموخت”

مردم شریف و گرانقدر پاوه خداوند منان را شاکرم که بر بنده منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را بعنوان نماینده شهروندان محترم در شورای اسلامی شهر پاوه در جهت خدمتگزاری به این مردم شریف سپری نمایم.

 

آشنا لطف الهی

در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، علمی و اجتماعی مسئولان،نخبگان،کارشناسان و شهروندان گرامی نصیب بنده شده است و این بزرگ ترین و با ارزش ترین افتخارات می باشد. خداوند منان را شاهد می گیرم که برای خدمت به مردم و اعتلا و توسعه این دیار  آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص نهادم  و در حد توان برای سربلندی مردم ،شهر و دیارم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردم.

 

 

اکنون که زمان خدمتگزاری بنده در شورای شهر به اتمام رسیده و در جایگاهی دیگر “رئیس اداره راه گاز شهرستان پاوه” در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم،به تاسی از حدیث شریف“من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق“؛لازمست از حسن اعتماد،همراهی و همکاری عموم شهروندان،همکاران گرامی در شورای شهر،شهرداران دوران خدمت،کارمندان و کارگران زحمتکش شهرداری و کلیه مسئولین خدوم ادارات شهرستان و استان،تشکر و قدردانی نموده و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را برای همگان خواستارم.

 

لازم است برای اعضای محترم شورای پنجم شهر پاوه ارزوی توفیق و سربلندی را داشته باشم و امید است در ادامه راه خود موفق و پیروز باشند.

 

آشنا لطف الهی

۱۳۹۶/۰۶/۰۱

3 پاسخ برای “پیام تقدیر آشنا لطف الهی عضو سابق شورای شهر پاوه از مردم و مسئولین

  • ناشناس در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    با سلام خدمت کاک فرهاد و کاک صهیب عزیز بابت تمام زحمات .
    با تشکر فراوان از کاک اشنا لطف الهی عزیز در دوره ۴ ساله شورا و اداره گاز شهرستان که تمام تلاش خود را جهت خدمت به ملت عزیز شهرستان داشته اند کمال تشکر را دارم وانشاالله در تمام مراحل زندگیشان موفق باشند

  • محمدمومنی در تاریخ شهریور 2, 1396 گفت:

    قطعا نوع اخلاق و برخورد این جوان عزیز الگویست واسه جوانان دیگر درود میفرستم بر شما واز خداوند منان ارزوی موفقیت را برایت خواستارم

  • سرده در تاریخ شهریور 1, 1396 گفت:

    دزود بهشف وکرامت این جوان با ادب ومتین وبزرگوار از خداوند متعال برای شما سعادت وعاقبت خیری را می طلبم