ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 13:48

دفتر پليس + 10 شهرستان پاوه به عنوان دفتر نمونه كشور انتخاب گرديد

دفتر پليس + 10 شهرستان پاوه به عنوان دفتر نمونه كشور انتخاب گرديد

به گزراش سلام پاوه : برابر ارزيابي مديريت طرح خدمات الكترونيك انتظامي كشور، دفتر خدمات الكترونيك انتظامي شهرستان پاوه به عنوان يكي از دفاتر نمونه كشور انتخاب گرديد. به گزارش سلام پاوه : گسترش روزافزون جوامع، بزرگ شدن شهرها و به وجود آمدن ارتباطي جمعي موجب ارتباط بسيار آسان و سهل افراد شده و در […]

به گزراش سلام پاوه : برابر ارزيابي مديريت طرح خدمات الكترونيك انتظامي كشور، دفتر خدمات الكترونيك انتظامي شهرستان پاوه به عنوان يكي از دفاتر نمونه كشور انتخاب گرديد.

به گزارش سلام پاوه : گسترش روزافزون جوامع، بزرگ شدن شهرها و به وجود آمدن ارتباطي جمعي موجب ارتباط بسيار آسان و سهل افراد شده و در اين ميان دفتر پليس به علاوه 10 به مکرم قادریعنوان يكي از سازمان‌ها و نهادهاي مؤثر در امر ارتباطات مردمي نقش بسزايي در جوامع مختلف ايفا مي‌كند.

اينگونه دفاتر نقش قابل توجهي در ارائه خدمات در سطح شهرستان به منظور رفع نيازمندي‌هاي مردم بر عهده‌ دارند.

در اين راستا دفتر پليس به علاوه 10 شهرستان پاوه با ارائه خدمات ارزنده خود در كمترين زمان نقش موثري را در رفع نيازمنديهاي مردم در چندين سال ايفا نموده است.

از بين 816 دفتر خدمات الكترونيك انتظامي در كشور تنها 22 دفتر به عنوان نمونه در سطح يك انتخاب گرديده اند كه دفتر پليس به علاوه ده شهرستان پاوه با مديريت مكرم قادري در استان كرمانشاه در سطح كشور به عنوان نمونه انتخاب شده است.

نظر به اينكه در ارزيابي عملكرد دفاتر خدمات الكترونيك سال 92 دفتر پليس به علاوه 10 پاوه بر اساس شاخص هاي ارزيابي از وضعيت مطلوب برخوردار بوده، از طرف مديرعامل شركت ناجي مورد تقدير و تشويق قرار گرفته است.
اين انتخاب با توجه به ارزشيابي‌هاي به عمل آمده از سوي خدمات الكترونيك انتظامي كشور صورت گرفته است.

9 پاسخ برای “دفتر پليس + 10 شهرستان پاوه به عنوان دفتر نمونه كشور انتخاب گرديد

  • محمد در تاریخ اردیبهشت 26, 1393 گفت:

    بنده نیز بعنوان یک شهروند پاو ه ای این موفقیت رابه آقای قادری وپرسنل زحمت کش پلیس +10تبریک عرض میکنم
    بنده چندین بار به این دفتربرای انجام امور مراجعه نمودم وکاربران آن دفترباکمال متانت وخوش رویی بامراجعان برخورد داشتند
    انشااله همواره موفق وموید باشند

  • خالدی در تاریخ اردیبهشت 24, 1393 گفت:

    مبارک باشد کارکنان مودب و با شخصیتی د رآن دفتر مشغول بکار می باشند من هم تبریک عرض می کنم هم به مدیر و هم به کارکنان زحمتکش آن دفتر ، یک روزآخر وقت پد و مادرم را برای گرفت گذرنامه به این دفتر بردم با اینکه سرشان شلوغ بود و نوبت هم نداشتیم افسر گذرنامه گفتند نوبت نداریدچند روز دیگر باید بیاید اینجا تا کارتان را انجام دهیم یکی از کارکنان دفتر من را راهنمایی کردند برم با مدیر اونجا صحبت کنم من رفتم و با مدیر صحبت کردم با تواضع و فروتنی تمام بلند شد ند و از مراجعین دفتر گذرنامه پوزش خواستند وگفتند اجازه بدید کار این دو نفر سالمندرا انجام بدهیم و به کارمندشان گفتند کار این خانواده را راه بندازید پیر هستند و نمی توانند روزی دیگر بیایند و سریع در عرض نیم ساعت کار مارا راه انداختند خودمان هم تعجب کردیم البته خودم حضور ی از مدیر تشکر نمودم اما امروز این خبر را هم دیدم خیلی خوشحال شدم و خواستم با این چند جمله دین خودم را ادا کرده باشم

  • پیمان حسن زاده در تاریخ اردیبهشت 23, 1393 گفت:

    خدمت مدیریت محترم دفتر پلیس + 10 و تمامی کارکنان زحمتکشی که بشخصه شاهد تلاش همراه با ادب و متانتشان درراه جلب رضایت مردم بوده ام تبریک عرض میکنم. همواره سربلند و پیروزباشید.

  • یاسر شریفی در تاریخ اردیبهشت 23, 1393 گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمتآ آقای قادری و همکاران عزیزشان , من هم به نوبه خود تبریک عرض میکنم انشالله در تمام مراحل زندگی نمونه ، موفق و سربلند باشید

  • منصور شریفی در تاریخ اردیبهشت 23, 1393 گفت:

    مبارکه

  • فاتح شمس در تاریخ اردیبهشت 23, 1393 گفت:

    به کاک مکرم عزیز تبریک میگویم امیدوارم همواره در خدمات رسانی به مردم موفق وپیروز باشند

  • طاهر صالحی در تاریخ اردیبهشت 22, 1393 گفت:

    سلام .ضمن تشکر وقدردانی از خدمات شما به همشهریان . انتخاب شایسته شما را تبریک میگویم . امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موید باشید ……

  • امیر در تاریخ اردیبهشت 22, 1393 گفت:

    کاک مکرم مبارکه اما حالا که شدید نمونه حداقل اخماتو وا کن و یه لبخندی بزن.. والله قیافه مرد با خندیدن زیباتر میشه

  • ناصر در تاریخ اردیبهشت 22, 1393 گفت:

    کاک مکرم مبارکه