س 29 اسفند 1402 ساعت 07:07

آغاز توزیع رایگان سبد غذایی در بین مددجویان موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه

آغاز توزیع رایگان سبد غذایی در بین مددجویان موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه از صبح امروز توزیع رایگان سبد غذایی  به بیش از ۴۰۰ خانوار مدد جوی تحت پوشش این موسسه آغاز شد. عضو هیئت امنای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت کمک نیکوکاران و […]

به گزارش سلام پاوه : به همت موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه از صبح امروز توزیع رایگان سبد غذایی  به بیش از ۴۰۰ خانوار مدد جوی تحت پوشش این موسسه آغاز شد.

عضو هیئت امنای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت کمک نیکوکاران و خیرین شهرستان پاوه و  همراهی اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی از امروز چهارشنبه ۳ خرداد ماه ۱۳۹۶ به مدت سه روز سبد کالای رایگان در بین مددجویان تحت پوشش این موسسه در محل فروشگاه این موسسه واقع در جنب فرمانداری پاوه (  تلفن تماس  ۴۶۱۳۰۷۱۶ ، ۴۶۱۳۱۰۴۰ ) توزیع می شود.

اقبال لطفی پور افزود : این سبدهای غذایی شامل برنج ، روغن ، قند ، شکر ، مرغ و… می باشد که ارزش ریالی آن به طور متوسط نزدیک به ۱ میلیون ریال است که در بین بیش از ۴۰۰ خانوار تحت پوشش این موسسه بصورت رایگان توزیع می شود.

این عضو هیئت امنا و مدیر فروشگاه گفت : کمک به ۲۵ نفر از ایتام با مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیون ریال ، کمک به طلاب مدارس علوم دینی با مبلغی بالغ بر ۴۵ میلیون ریال و کمک های موردی به نیازمندان با مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیون ریال نیز از جمله اقدامات این موسسه در این چند مدت بوده است.

گفتنی است موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه با هدف کمک به مددجویان و نیازمندان از سال ۱۳۸۹ در شهرستان پاوه تاسیس شد.