ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 08:38

ارتقای آموزش و پرورش باینگان از آزمون پیشرفت تحصیلی در استان کرمانشاه

ارتقای آموزش و پرورش باینگان از آزمون پیشرفت تحصیلی در استان کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه:آموزش و پرورش منطقه باینگان،در نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله اول در سال۹۶/۹۵ نسبت به سال گذشته در سطح استان ۱۹ پله ارتقاء یافت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این گزارش حاکیست که با انتشار نتایج تجزیه و تحلیل این آزمون از سوی کارشناسی آموزش متوسطه منطقه،دانش آموزان پایه هفتم از رتبه ۲۱ […]

به گزارش سلام پاوه:آموزش و پرورش منطقه باینگان،در نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله اول در سال۹۶/۹۵ نسبت به سال گذشته در سطح استان ۱۹ پله ارتقاء یافت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این گزارش حاکیست که با انتشار نتایج تجزیه و تحلیل این آزمون از سوی کارشناسی آموزش متوسطه منطقه،دانش آموزان پایه هفتم از رتبه ۲۱ استان در سال ۹۴ به رتبه دوم استان در پاییز ۹۵ ارتقاء یافتند.

همچنین دانش آموزان پایه نهم نیز موفق به ارتقای ۱۱ پله ای شدند و رتبه ۱۸ خود در سال ۹۴ از مجموع ۲۴ منطقه،ناحیه و شهرستان در استان کرمانشاه را به رتبه هفتم۷ ارتقاء دادند.

مرحله دوم آزمون پیشرفت تحصیلی در مقطع متوسطه دوم در اردیبهشت ۹۶ برگزار خواهد شد.

10 پاسخ برای “ارتقای آموزش و پرورش باینگان از آزمون پیشرفت تحصیلی در استان کرمانشاه

  • آزمون پیشرفت تحصیلی مر حله دوم پایه هفتم استان | زیفینگ در تاریخ اردیبهشت 18, 1396 گفت:

    […] ارتقای آموزش و پرورش باینگان از آزمون پیشرفت تحصیلی در … […]

  • جشن تولد در تاریخ فروردین 16, 1396 گفت:

    […] ۴۹ . ارتقای آموزش و پرورش باینگان از آزمون پیشرفت تحصیلی …‎۲۶ ژانویه ۲۰۱۷ … به گزارش سلام پاوه:آموزش و پرورش منطقه باینگان،در نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله اول در سال۹۶/۹۵ نسبت به سال گذشته در سطح استان ۱۹ پله …  […]

  • دولت درسایه در تاریخ بهمن 8, 1395 گفت:

    با سلام خدمت تمامی کاربران محترم
    اخباری که در رسانه ها منتشر می شود حاکی از یک اطلاع رسانی است که بسته به نوع اخبار یا اجتماعی ، فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،یا حوادث است .
    اما دسته ای دیگر از اخبار متعلق به نهاد ها یا ارگانهای دولتی است که در قالب اخبار اجتماعی یا فرهنگی قرار دارد وآن نوع عملکرد ادارات وارگانهای دولتی است که بصورت مستند ارائه می شود وگاهی با نظرات بسیاری از کاربران وخوانندگان محترم مورد انتقاد وتمجید قرار می گیرد؟
    اما در خصوص جنبه های انتقاد باید عرض کنم که انتقاد باید منصفانه وبا دلایلی ارائه گردد که حداقل منبع ارائه کننده خبر(ادارات) را برآن دارد تا در خصوص مطلب ارائه شده به تجزیه وتحلیل آن ودر جهت رفع نکات ضعف آن بر آید.
    واما در خصوص نظران کاربران محترم باید عرض نمایم که این گونه نظرات هم نقطه قوتی در جهت پیشبرد وپیشرفت برنامه های عملیاتی در آموزش وپرورش می باشد چرا که حداقل طرف مقابل خواه مثبت یا منفی سخن خفته در درون خود را آشکار می کند که قابل تقدیر است.واما درخصوص مطلب فوق باید عرض نمایم آزمون پیشرفت تحصیلی یک آزمون استاندارد در آموزش وپرورش است که توجه زیادی به آن می شود ونتیجه آزمون هم نشان خواهد داد که همکاران (دبیران تلاشگر)تا چه حدی نسبت به انجام وظیفه خود عمل خواهند کرد
    نظرات کاربران قابل احترام است اما این سوال پیش می آید تا چه حدی نسبت به برنامه های آموزش وپرورش آگاهی دارند ؟
    کاربر محترم به اسم امید از یک نا امیدی فوق العاده صحبت کردند ومشخص نیست از آموزش وپرورش پاوه گله مند است یا باینگان ؟ چرا که بحث باند بازی با دانش آموز هیچ سنخیتی ندارد مشخص ومعلوم است تغییرات در آموزش وپرورش پاوه به چه صورتی بوده است که از بحث ما خارج است
    کاربر محترم با نام فرهنگی بر نحوه اجرای آزمون در مدارس وبی توجهی به آن را مطرح دانستند که باید عرض نمایم در آزمون مرحله اول سال ۹۵/۹۶ از اکثریت مدارس بازدید به عمل آمده وبر نحوه اجرای آن نظارت شده وبر اهمیت این نوع آزمونها در تمام جلسات تاکید گردیده است/
    کاربر محترم ناشناس با انتقاد از اینکه این آزمون هیچ تاثیری بر عملکرد دانش آموز ندارد باید عرض نمایم دوست عزیز این صحبت ها هیچ توجیه منطقی ندارد چرا که بهترین عملکرد دانش آموز وآماده ساختن آن برای کنکور در آینده از همین آزمو نها ناشی می شود ؟
    واما در خصوص نظر کاربر محترم که بیان داشتند چرا رتبه سال گذشته را رسانه ای نکرده اید باید عرض نمایم این رتبه توسط کارشناسان اداری در سال گذشته تجزیه وتحلیل شده وبا جلسات مختلف منطقه ای واستانی نسبت به نقاط قوت وضعف آن آسیب شناسی گردیده که امسال شاهد پیشرفت وترقی در این زمینه گردیده است/
    در خصوص عملکرد مدیریت آموزش وپرورش بعنوان کسی که شاهد وناظر تلاش های شبانه روزی این مدیریت بوده وهستم باید عرض کنم اگر مقایسه وتفاوت بین مدیریت حال و گذشته را با یک دید منصفانه نگاه کنیم با وجود عدم اعتبارات کافی ، این مدیریت کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه داده است شاید کاستی های وجود داشته باشد اما انجام دادن کار ها ورسانه ای کردن برنامه ها هیچ ارتباطی با مطرح کردن نام ونشان شخص مدیر نبوده ونخواهد بود چرا که این مدیریت با یک انرژی سرشار از امید در جهت رونق بخشیدن به برنامه های آموزش وپرورش وتلاش برای ارتقای نام آموزش وپرورش از هیچ تلاشی دریغ نکرده ونخواهند کرد چرا که آینده در این خصوص قضاوت خواهد کرد/
    درپایان ذکر این نکته لازم وضروری است با توجه به تغییرات فراوان دنیای تکنولوژی وافزایش شبک های اجتماعی وهم چنین نحوه چگونگی تربیت اجتماعی می طلبد که خانواد ها در هر شرایطی یار شاطر آموزش وپرورش همچنان که بوده اند بهتر وبیشتر گردد/

  • دبیر بازنشسته و همکار فرهنگی در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    دوست عزیز ناشناس ، باید توجه داشته باشید که اگر سطح علمی دانش آموزان رشد عمیق علمی را شاهد نبوده باشد ارتقای ۱۹ پله ای درجه علمی دانش آموزان در سطح استان تحقق نمی یافت لذا این موفقیت با ارزش را به تمام فرهنگ دوستانی که دغدعه آینده دانش آموزان را دارند تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون را برای
    دانش آموزان عزیز و دبیران دلسوز و مسوولان زحمتکش اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان آرزو داریم

  • ناشناس در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    این گونه آزمون هیچگونه تاثیری در پیشرفت تحصیلی ندارد و نمی توان پیشرفت یا افت تحصیلی را با اینگونه آزمونها سنجید زمانی می توان حکم به پیشرفت تحصیلی داد که معدل عمومی دانش آموزان هر پایه نسبت به پایه قبلی مسیر مثبت را طی نموده باشد و همان دانش آموزان باید نسبت به خودشان سنجیده شوند و بر اساس برنامه ای باشد که در ابتدای هر سال تحصیلی تنظیم شده باشد اینگونه آزمونها احتمال خطا در آنها وجود دارد چه در اجرا چه در طرح سوالات در هر مدرسه ای معمولا تعدادی انگشت شمار داش اموز مستعد وجود دارد هرگاه این دانش آموزان در هر منطقه ای باشند آن منطقه اول می شود در صورتی که بقیه دانش آموزان از این پیشرفت بهره ای نبرده اند البته هدف من انتقاد یا خدای نخواسته از مدیران محترم آموزش و پرورش بایگان نیست در موفق بودن آقای مستوفی شکی نیست همچنین همکارآنش محترم ایشان .

  • ناشناس در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    ضمن تقدیر و تبریک به همه دانش آموزان عزیز و دبیران زحمتکش و مسولان اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان برای رقم زدن این نتیجه درخشان و ارتقای جایگاه علمی دانش آموزان در استان ، یاد آور می شوم اگر قرار باشد با عینک بدبینی به همه موفقیت ها ی کسب شده نگاه کنیم و نتایج آزمون های پیشرفت تحصیلی متوسطه اول و سپس آزمون بنیاد علوی را برای آفرینندگان آن مورد تحسین قرار ندهیم در آینده ای نزدیک نباید منتظر رقم خوردن نایج قابل توجهی در کنکور سراسری باشیم . آری دانش آموزان موفق فردا را همین امروز باید ساخت و جا دارد از همه آفرینندگان این نتیجه ستودنی اعم از دانش آموزان و دبیران و مسولان تلاشگر آن اداره تقدیر گردد.
    آری ، آری زندگی زیباست
    زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست
    گر بیفروزیم رقص شعله اش از هر کران پیداست
    ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست
    گربیفروزیم نقش شعله اش از هر کران پیداست

  • فرهنگی باینگان در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    مگر سال گذشته اقای مستوفی رییس اداره باینگان نبودن رتبه سال گذشته باینگان ۲۱بوده چرا رسانه ای نکدرین واون رامخفی کردید حالا چرا ؟به چه هدفی و…..

  • یک فرهنگی در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    نحوه برگزاری این آزمون ها مشکلاتی دارد زمانی این آزمون اعتبار دارد ک بانیان آن جدیت بیشتری به خرج دهند و مستقیما بر برگزاری و جمع آوری آن اشراف داشته باشند . شواهدات نشان میدهد از طرف مدارس آنچنان جدی گرفته نمی شود و نظارت کاملی بر اجرای آن نمی شود لذا به نظر میرسد نتایج آزمون بازتاب واقعی کیفیت علمی دانش آموزان در همه زمینه ها نیست و نباید به آن زیاد دل خوش نمود.

  • Afsaneh nader در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    پیشرفت تحصیلی جدای از پیشرفت شعور و اخلاق جایگاهی ندارد….اموزش و پرورش دانش اموز باید همگام باهم باشند …درحالی که امروزه پرورش دانش اموزان با اموزش تحصیلی انها نه تنها همگام و موازی نیستند هر کدام دو قطب جدا و مخالف هم عمل میکنند…به امید روزی که درکنار اموزش تحصیلی پرورش صحیح اخلاق وکردار و رفتارهم مورد توجه قرارگیرد..

  • امید در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    آزمون پیشرفت تحصیلی چه جایگاهی دارد؟ مهم پیشرفت علمی و سطح شعور و سواد دانش آموزان است که روز به روز پایین می آید.همه شهرستان را هم شامل می شود .در زمان سعدی فتاحی پاوه چندین سال هم در پروژه مهر و هم پیشرفت تحصیلی و هم کنکور و امتحانات نهایی اول بود اما هیچ گاه در هیچ سایتی منتشر نکرد.چرا؟ چون قصد خدمت به دانش آموزان هدف بود.متاسفانه الان دانش آموز فراموش شده است و جای همه چیز را باند بازی گرفته است.ریس جدید پاوه اولین کاری که کرد مسول آموزش را که جزو باند خودش نبود جابجا کرد در حالیکه همه می دانند در تمام موفقیتها نقش داشت ‌.باید برای بچه های بی گناه که در این باند بازیها می سوزند تاسف خورد.