ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 19:23

سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش بخش نوسود

سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش بخش نوسود

به گزارش سلام پاوه:جلسه شورای آموزش و پرورش  بخش نوسود با موضوع برنامه های هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات این اداره برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته یکی از مترقی ترین و مهم ترین قوانین که اذهان عموم و […]

به گزارش سلام پاوه:جلسه شورای آموزش و پرورش  بخش نوسود با موضوع برنامه های هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته یکی از مترقی ترین و مهم ترین قوانین که اذهان عموم و مسئولین را متوجه خدمت رسانی هرچه بیشتر به دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت نمود،تصویب قانون شورای آموزش و پرورش را در ۲۶ دیماه سال ۷۲ دانست.

منصور وهابی آموزش و پرورش را بزرگترین دستگاه فرهنگی در کشور که به نوعی با تمام جامعه انسانی ارتباط دارد عنوان کرد و اظهار داشت:با توجه به گستردگی آن برای اداره و پیشرفت امور بی نیاز از مشورت و مشارکت نیست چرا که شور و مشورت از ابتدای خلقت آدمی تا به امروز باعث پیشرفت و تحول بوده است چرا که اساس پیشرفت و توسعه را تفکر گروهی دانسته که جز با مشارکت همگانی محقق نمی شود.

وهابی در ادامه اهمیت و جایگاه شورا را در طول تاریخ باعث رشد و پیشرفت سریع جوامع بشری دانست و گفت:هر جامعه ای که در کارهایشان مشورت و استفاده از خرد جمعی در آن رواج داشته و به آن توجه نموده اند احتمال خطا و لغزش آن جامعه به حداقل رسیده است که الحمدلله این مهم با حضور مستمر اعضاء محترم شورا در جلسات شورای آموزش و پرورش و استفاده از رهنمودها و نظرات ارزنده اعضاء این امر در آموزش و پرورش منطقه به خوبی محقق شده است.

نواختن زنگ مشارکت در دبستان امام محمد غزالی

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته گرامیداشت شورای  آموزش و پرورش زنگ مشارکت در دبستان امام محمد غزالی نوسود با حضور بخشدار ، شهردار ، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سپاه نوسود ، رئیس شورای اسلامی شهر های نوسود و نودشه و سایر اعضاء نواخته شد.

مصطفی زاده بخشدارنوسود ضمن تبریک این هفته و تقدیر و تشکر از زحمات مدیر آموزش و پرورش در سخنانی بیان داشت که آموزش و پرورش ذات مشارکت جویانه دارد و بدون مشارکت های مردمی و مشارکت سایر نهاد ها و ادارات به اهداف عالیه خود نمی رسد.

وی با اشاره به قداست فرهنگی و رسالت خطیری که آموزش و پرورش دارد یکی از راه های توسعه مشارکت را ، نگرش صحیح و اصولی مسئولین به مفهوم مشارکت به عنوان یک امر مهم در توسعه پایدار دانست که در این راستا اطلاع رسانی و بستر سازی فرهنگ با مردم و بهره گیری از توان و ظرفیت  دستگاه ها را در جهت آشنا ساختن با فرهنگ مشارکت ضروری دانست.

برگزاری گارگاه آموزشی تغذیه سالم وشناخت بیماریهای واگیر وغیر واگیر

به گزارش سلام پاوه:کارگاه آموزشی تغذیه سالم و شناخت بیماریهای واگیر و غیر واگیردار در دبیرستانهای کوثر و والفجر نوسود با حضور کارشناسان بهداشت مرکز بهداشتی درمانی نوسود برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دراین کارگاه نحوه استفاده از تغذیه سالم و پرهیز از غذاهای ناسالم مثل فست فودها وشناخت بیماریهای آنفولانزای پرندگان وانواع سرطان ها به دانش آموزان آموزش داده شد.

لازم به یادآوری است در این کارگاهای آموزشی معاون پرورشی وکارشناس تربیت بدنی وسلامت این اداره نیز حضور داشتند.

یک پاسخ برای “سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش بخش نوسود

  • سیروان در تاریخ دی 28, 1395 گفت:

    افرین به اموزش وپرورش نوسود بخاطر فعالیت شان .خوب فعالیت می کنند در دنیای واقعی ومجازی .سلام به سلام پاوه بخاطر انلاین وبروز بودنشان