ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 01:27

فرماندار پاوه: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است

فرماندار پاوه: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه، آموزش و پرورش را اساس و زیربنای جامعه دانست و گفت: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است. به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: توجه به آموزش و پرورش و معلمان به عنوان تأثیرگذارترین افراد […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه، آموزش و پرورش را اساس و زیربنای جامعه دانست و گفت: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: توجه به آموزش و پرورش و معلمان به عنوان تأثیرگذارترین افراد بر جامعه و افکار عمومی، باعث تربیت بهتر دانش آموزان و ساختن آینده جامعه می شود.

وی ریشه بیکاری در کشور را ناشی از عدم آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان دانست و گفت: تا به این مهم توجه نشود روز به روز شاهد افزایش بیکاران در کشور خواهیم بود.

وی افزود: توجه به معلمان و معیشت آنان موجب تمرکز این عزیزان بر آموزش و تربیت درست و علمی دانش آموزان شده و دانش آموزان ما با اتمام تحصیلات بلاتکلیف نشده و به جرگه بیکاران کشور نخواهند پیوست.

ایده پور، با اظهار خرسندی از برگزاری آیین های تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور گفت: ما در این مراسم از ۱۰ تا ۲۰ درصد پذیرفته شدگان تجلیل می کنیم اما نمی پرسیم که چرا ۸۰ تا ۹۰ درصد شرکت کنندگان پذیرفته نشدند و وضعیت آنان چه می شود و این نقص بزرگی است که هیچ گاه برای رفع و درمان آن تلاشی نشده است.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش پاوه، گزارش از آخرین وضعیت آموزشی، پرورشی و فضاهای آموزشی را ارایه کرد و گفت: در تعدادی از مدارس شهر مشکلات حقوقی و ملکی داریم که نیازمند همراهی و مساعدت ادارات برای رفع مشکلات آنها هستیم.

مختار برزگرد فر، به موفقیت های این مدیریت در زمینه سوادآموزی اشاره کرد و گفت: شهرستان با ۹۸ و چهار دهم درصد نرخ باسوادی در استان رتبه استان کرمانشاه را بخود اختصاص داده است.

در این جلسه مشکلات ملکی و حقوقی تعدادی از مدارس شهرستان بررسی و راهکارهای رفع این مشکلات ارایه شد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد

12 پاسخ برای “فرماندار پاوه: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است

  • پاوه در تاریخ دی 14, 1395 گفت:

    جواب فرهنگی متخصص جناب فرمانده خودت است نه اموزش وپرورش شما معلوم است تخصص داری اقای تخصصی مدیر باید مواظب حرف وافکارش باشد بخاطر چی باید تشکر کند که پاداش حق شمای متخصص است ابروی همه معلمان را برده اینم فرمانده جنابعالیت متخصص متخصص متخصص

  • فرهنگی متخصص در تاریخ دی 14, 1395 گفت:

    تو خودت خوب می دانی چرا می سوزی.
    تشکر کردن فرمانده آموزش و پرورش از نماینده مردم چه گناه و اشتباهی است(تشکر یک بزرگمرد از بزرگمرد دیگری) که تو کوچک را به درد آورده است
    بنده حقیر از هردو بزرگوار نهایت سپاس و تشکر را دارم.
    با افتخار هم اینکار را انجام می دهم.
    تو هم در حد و اندازه خودت حرف بزن(یکی هم شان خودت را پیدا کن)

  • شهروند! در تاریخ دی 13, 1395 گفت:

    روی سخن من به اقای برزگر در مورده بیانیه چند رزو پیش ایشان وتشکر از نماینده به خاطر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ میباشد.اقای برزگر پرداخت بعد از ۱۶ماه پاداش نیاز به تشکر از کسی نداره .مگه این پاداش حق معلمین نمیباشد و بازنشستگان خود کانون و امور صنفی ندارند که شما در مقام نمایندگی از بازنشستگان و حتی خانواده بازنشستگان از نماینده تشکر میکنید خیلی جالبه که ایا حفظ صندلی و مقام نیازی به چنین اعمالی خارج از وظیفه دارد وشان معلمان را پایین اورد.شما نماینده معلمین بازنشسته نیستید .من نه معلمم نه بازنشسته نه فزرند بازنشسته ولی افسوس وصد افسوس

  • فرهنگی امیدوار در تاریخ دی 13, 1395 گفت:

    کاربران عزیز، پس از سالها رکود و تاریکی که برای آموزش و پرورش اتفاق افتاده بود(با کمال تاسف و تالم)
    اکنون که آموزش و پرورش رو به رشد و خوشی و تحرک پیش می رود ،پس همه با هم متحد شویم و کمک بکنیم.
    درود بر سکان دار آموزش و پرورش جناب برزگر برگزیده.(که به خوبی فرمان داری می کند)

  • ج.ع در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    در دورانی زندگی می کنیم که به دوران گسترش علم مشهور است وکسی منکر پیشرفت علمی در جهان معاصر نیست اما متاسفانه نزد ما ارزش علم پایین آمده است و خواسته یا ناخواسته هر روز بیشتر متولیان علم و تربیت به حاشیه رانده می شوند.از طرفی خودمان هم تیشه به ریشه می زنیم هر انسان صاحب خردی با خواندن متن تشکر تملق آمیز مدیر آموزش و پرورش حالت تهوع و چندش پیدا میکند.شان معلم را تا این حد پایین آوردن و از جانب همه فرهنگیان چنین عباراتی نوشتن نابخشودنی است.مگر مناطق و شهرستانها و استانهای دیگر این پاداش پرداخت نشده است؟
    پرداخت نوار مرزی حق مسلم مرز نشینان است اگر تا امروز پرداخت نشده جفایی است در حق همه کارمندان شهرستان وظیفه همه ارگانهاست که اقدام کنند و دو سال است به شدت پی گیری می شود حالا با این نامه همه را به نام نماینده فعلی مصادره کردن دور از انصاف است.
    در آخر باید برای افرادی که چنین خود را ارزان می فروشند تاسف خورد

  • فرهنگی. در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    به راستی نمی دانم چه بر سر آموزش و پرورش شهرم آمده اما آن شاالله ماه پشت ابر نخواهد ماند و وضعیت آموزش و پرورش پاوه با انتصاب مدیری دلسوز تا حدی خوب شود

  • بازنشسته 94 در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    اقای برزگر سلام حیف برای مقام و صندلی این تشکرات را بنویسید مدرک تحصیلی شما علوم اجتماعی است و جامعه شناسی بعد از ۱۶ ماه پاداش دادن تشکر لازم نیود عذر از باز نشستگان لازم بود

  • پاوه ای اصل در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    با سلام و احترام خدمت
    فرماندار شهر پاوه، جناب آقای پرویز ایده پور
    و
    فرماندار آموزش و پرورش پاوه،جناب آقای مختار برزگرد فر
    واقعاً این دو عزیز خوب سکانداری می نمایند.
    حق نگهدارشان باد.
    با دعای خیر شما مردم

    • محمد لطیف در تاریخ دی 13, 1395 گفت:

      از فرماندار شهرداری هم یادی می کردی

  • روحیه در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    در آینده نزدیکم مشکل حق نوار مرزی فرهنگیان شهرستانم حل خواهد شد !!!!!انشالله

  • فرهنگی در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    متاسفانه آنچه در آموزش و پرورش ایران به طور عام ودر استان کرمانشاه به صورت خاص ودر شهر پاوه به مراتب خاصتر مشاهده میشود عدم توجه به معلمان و مشکلات آنهاست.جناب فرماندر شما که رییس شورای آموزش و پرورش هستید هیچ از مدیر آموزش و پرورش پرسیده اید که برای پیشبرد واقعی اهداف آموزش و پرورش و رفع مشکلات معلمان چه برنامه ای دارید؟ آیا برایتان جای سوال نیست که در مراسم تجلیل از برترین های کنکور چرا جای معلمان که بیشترین نقش را در این راستا داشته اند خالی است؟ تا کی باید شاهد بی توجهی به معلمان باشیم.
    واما مدیر آموزش و پرورش اگر مدیون نماینده هستند چرا میخواهند از حق مسلم معلمان ان هم بازنشستگان مظلوم ادای دین کنند و پرداخت پاداشی که حق مسلمشان بوده است را عملی دلیرانه وبی نظیرانه!! از جانب نماینده قلمداد کنند؟
    تا کی باید به ارایه آمارهایی دلخوش کنیم که هیچگاه اثبات نشدند و دردی دوا نکردند.در جلسات تعارف تحویل دادن و آمار ارایه کردن کار هر کسی می تواند باشد.آموزش در مدارس به حاشیه رفته است .اندک معلمان دلسوز هم کم کم دارند مایوس می شوند.اقداماتی در آموزش و پرورش صورت گرفته و می گیرد که هر دلی را می آزارد.
    جناب فرماندار تعارف را کنار بگذارید ودر پی رفع کاستیهای بزرگترین نهاد فرهنگی شهرمان برآیید.

  • ناشناس در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    با تشکر از آقای ایده پور که به حق درباره عدم تمرکز فرهنگیان عزیزدر تعلیم وتربیت دانش آموزان به دلایل معیشتی تاکید نمودند انشالا دولت در حل این مشکل سعی و تلاش بیشتری نماید