ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 21:42

دو خبر کوتاه از آموزش و پرورش بخش نوسود شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از آموزش و پرورش بخش نوسود شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:  طی مراسمی از چهره های برتر سواد آموزی منطقه نوسود به مناسبت هفته سواد آموزی تجلیل شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور بخشدار ، شهردار ، فرماندهی بسیج نوسود ، رئیس شورای اسلامی از چهرهای برتر سواد آموزی منطقه  نوسود به مناسبت هفته سواد آموزی تجلیل شد . منصور […]

به گزارش سلام پاوه:  طی مراسمی از چهره های برتر سواد آموزی منطقه نوسود به مناسبت هفته سواد آموزی تجلیل شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور بخشدار ، شهردار ، فرماندهی بسیج نوسود ، رئیس شورای اسلامی از چهرهای برتر سواد آموزی منطقه  نوسود به مناسبت هفته سواد آموزی تجلیل شد .

منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تعامل و تلاشی جمعی در راستای کمک به کاهش بی سوادی در جامعه بیان داشت  تشویق افراد برای یادگیری و باسواد شدن یکی از ضرورت های اصلی است که انتظار می رود تمامی اقشارجامعه و سایر ادارات در این زمینه تلاش مضاعف نمایند .

در این جلسه برترین های حوزه سواد آموزی منطقه معرفی و از آنها توسط مسئولین بخش تقدیر و تجلیل شد.

تجلیل از سواد اموزان نوسود

دیدار آموزشیاران نهضت سوادآموزی با رئیس اداره به مناسبت هفته سوادآموزی

به گزارش سلام پاوه: آموزشیاران نهضت سوادآموزی بخش نوسود به مناسبت هفته سوادآموزی با رئیس اداره آموزش و پرورش دیدار کردند .

منصور وهابی در این نشست ضمن تبریک هفته سوادآموزی و تقارن آن با نهم دیماه و ابراز خرسندی از این دیدار به حوادث نهم دیماه ۱۳۸۸ و نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب اشاره کردند .

وی با اشاره به اهمیت علم و سوادآموزی و توصیه و تاکید اسلام به فراگیری آن در هر زمان و مکانی،یکی از آفات و معضلات مهم جامعه را بی سوادی و ناآگاهی دانست

وهابی سپس اظهار داشت در هر جامعه ای که علم و دانش به عنوان یک اصل مهم مورد توجه بوده و افراد آن در تحصیل علم تلاش نموده اند آن جامعه موفق و در مسیر رشد و توسعه بوده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود بر ضرورت و تشکیل مستمر کلاس های نهضت و ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب سوادآموزان به هر طریق ممکن تاکید کرد و خواستار توجه جدی آموزشیاران به ارتقاء کیفیت کلاسها شدند .

در ادامه آموزشیاران نیز مطالبی را بیان نمودند و رئیس اداره در جهت حل مشکلات و موانع پیش رو و استفاده از توان سایر دستگاه ها در این راستا قول مساعد را دادند.

تجلیل از سواد اموزان نوسود