ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 11:39

مانور امداد و نجات جاده ای در پاوه برگزار شد/تصاویر

مانور امداد و نجات جاده ای در پاوه برگزار شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:رئیس هلال احمر شهرستان پاوه از اجرای مانور امداد و نجات جاده ای و رژه خودروهای امدادی توسط دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران پاوه خبر داد. یه گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید مسعود حسینی گفت:همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی،مانور امدادی با فرض تصادفات جاده ای با مشارکت […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس هلال احمر شهرستان پاوه از اجرای مانور امداد و نجات جاده ای و رژه خودروهای امدادی توسط دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران پاوه خبر داد.

یه گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید مسعود حسینی گفت:همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی،مانور امدادی با فرض تصادفات جاده ای با مشارکت ادارات عضو ستاد مدیریت بحران در سریاس برگزار شد.

حسینی افزود:هدف از اجرای مانور؛ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات امدادی،بررسی میزان آمادگی و ارتقای توان امدادی و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم های امدادی است.که تیم امداد و نجات جاده ای زمستانی این جمعیت از ابتدای دی ماه جهت ارائه خدمات به مسافرین محترم و حوادث احتمالی در سریاس مستقر شده است.

معاون فرماندار پاوه در جلسه هماهنگی اجرای این مانور که در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای زمستانی(سریاس) جمعیت هلال احمر برگزار شده بود با تاکید به برگزاری چنین مانورهایی از عملکرد ادارات در زمینه رسیدگی به حوادث مختلف خصوصا تصادفات جاده ای و رسیدگی بموقع به رفع مشکلات تردد مسافرین تشکر کرد.

سید نجیب میرانی افزود:ما از مدیران کل ادارات راه و شهرسازی،جمعیت هلال احمر و پلیس راه می خواهیم نظر به وسعت و حادثه خیزی شهرستان،جاده های صعب العبور و تردد مسافرین و گردشگران توجه ویژه ای به شهرستان پاوه داشته باشند.

در این مانور اقدامات مورد نیاز در هنگام بروز حوادث جاده ای از جمله؛تأمین امنیت و اطلاع رسانی به ادارات امدادی توسط عوامل نیروی انتظامی،تثبیت حادثه و کنترل موقعیت توسط عوامل پلیس راه،بستر سازی و دستیابی به حادثه دیدگان توسط اداره راه و شهرسازی،اطفاء حریق توسط تیم آتش نشانی شهر بانه وره،رها سازی و نجات به موقع مصدومین توسط تیم نجات جمعیت هلال احمر وکمک های اولیه و اقدامات درمانی و انتقال آنها توسط  تیم امداد جمعیت هلال احمر و فوریت های پزشکی انجام شد.که در پایان مانور رژه خودروهای امدادی نیز انجام پذیرفت.

در این مانور آقای ارکان علیمرادی(دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری)مهندس یوسفی (شهردار بانه وره) و محمدهادی زامیاد (روابط عمومی فرمانداری)رئیس اداره راه وشهرسازی(مهندس شریفی)رئیس اداره حمل و نقل و راهداری(مهندس شهریاری) آتش نشانی و پرسنل زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی و راهور ناجا حضور داشتند.

4 پاسخ برای “مانور امداد و نجات جاده ای در پاوه برگزار شد/تصاویر

  • ناشناس در تاریخ دی 11, 1395 گفت:

    رهگذر جان این چیزهایی که شما گفتی نمایشی است استاندارد جهانی است میدونی قیمت اون دستگاهها چقدر است و چقدر برای آموزش و نگهداری اینها هزینه صرف میشه …

  • ناشناس در تاریخ دی 9, 1395 گفت:

    عکس سوم از بالا امبولانس فوریتها هست و یک عکس مونده به آخر هم امبولانس فوریتها است …

    • رهگذر در تاریخ دی 10, 1395 گفت:

      در واقع هلال احمر فقط نمایشی است، وظیفه ی اصلی در نجات و درمان مصدومان و بیماران در حوضه ی پیش بیمارستانی بر دوش سیستم اورژانس ۱۱۵ (مرکز فوریتهای پزشکی) است

  • شهروند در تاریخ دی 9, 1395 گفت:

    باتوجه به عکس ها فوریتها هم حضور داشتند متن اخر با عکس ها نمیخونه