ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 18:25

تعیین تکلیف مشکلات خط انتقال آب شهرک صنعتی پاوه

تعیین تکلیف مشکلات خط انتقال آب شهرک صنعتی پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت: جلسه ای با موضوع تعیین تکلیف مشکلات خط انتقال آب به شهرک صنعتی پاوه در محل فرمانداری پاوه با حضور مسئولین ذیربط برگزار شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه، کردستانی افزود: متاسفانه […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت: جلسه ای با موضوع تعیین تکلیف مشکلات خط انتقال آب به شهرک صنعتی پاوه در محل فرمانداری پاوه با حضور مسئولین ذیربط برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه، کردستانی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات موجود در خصوص خط انتقال آب به شهرک های صنعتی وجود معارضین محلی بوده که همین امر باعث بروز مشکلات فراوانی در روند اجرای کار شهرک های صنعتی به ویژه شهرک صنعتی پاوه شده است و بهمین منظور جلسه ای با حضور نمایندگان این شرکت، فرماندار پاوه و سایر مسئولین ذیربط برگزار شد.

کردستانی تصریح کرد:برخی از مدیران واحدهی تولیدی علیرغم صرف هزینه های گزاف و هدر دادن منابع انرژی در ارتباط با احداث چاه های شخصی به دلیل بازدهی نا مناسب بهره برداری لازم را نکرده اند.

وی با اشاره به قول مساعد فرماندار پاوه و سایر مسئولین ذیربط در خصوص حل مشکلات مربوط به خط انتقال آب به شهرک صنعتی پاوه ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شهرک صنعتی مذکور مشکلی در این خصوص نداشته باشد.

2 پاسخ برای “تعیین تکلیف مشکلات خط انتقال آب شهرک صنعتی پاوه

  • نکته در تاریخ دی 7, 1395 گفت:

    انشاالله به همت آقای کردستانی وفرماندار و سایر بزرگواران مشکل آب شهرک صنعتی مرتفع شود که امید است بارفع مشکل آب، شهرک رونق بگیرد که به تبع آن موجب اشتغال ورونق اقتصادی گردد که با همت و جدیت این کار شدنی است انشاءالله

  • رضا در تاریخ دی 6, 1395 گفت:

    خدایا . در این فصل بارندگی چورژی و نسمه ۵ روزه آب نداریم کسی نیست بگه چطور زندگی میکنید ! اونوقت همه مسئولین موقع نماز و جلسات تفسیر قرآن هم که میشه برای صف اول دعوا دارن!!
    خدایا تابستون رو چکار کنیم !