ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 14:53

پخش تیزر رنگین کمان اورامانات در شبکه استانی زاگرس کرمانشاه

پخش تیزر رنگین کمان اورامانات در شبکه استانی زاگرس کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه:تیزر رنگین کمان اورامانات از مجموعه تیزرهای بر فراز اورامانات با تهیه کنندگی و کارگردانی عمار قادری  امشب چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵ بعد از خبر ساعت ۱۹:۳۰در شبکه استانی زاگرس کرمانشاه پخش خواهد شد. عمار قادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:اورامانات به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین بافت […]

به گزارش سلام پاوه:تیزر رنگین کمان اورامانات از مجموعه تیزرهای بر فراز اورامانات با تهیه کنندگی و کارگردانی عمار قادری  امشب چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵ بعد از خبر ساعت ۱۹:۳۰در شبکه استانی زاگرس کرمانشاه پخش خواهد شد.

عمار قادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:اورامانات به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین بافت منحصر بفرد از دیر باز برای رهگذران دارای جذابیت خاصی بوده و این جذابیت هر از چند گاهی از لنز دوربین عکاسی یا گردشگری و یا در بوم نقاشی هنرمندی نمایش داده شده است اما در حقیقت به واسطه تنگنای توپوگرافی این منطقه و صعب‌العبور بودنش آنچه لازمه و شایسته معرفی این دیار بکر که سرشار از زیبایهای خدادادی است هیچگاه از لنز دوربین به شیوه مرسوم آن نمایش داده نشده است، لذا ما با تاکید بر نماهای هوایی سعی در جبران این ضعف و خدمتی نو به این منطقه داریم.

وی در ادامه گفت:تیزر بر فراز اورامانات در واقع گام کوچکی است برای معرفی منطقه بکر و زیبای اورامانات که در این تیزر سعی شده است با استفاده از تصاویر هلی شات و صدا گذاری از ملودی های طبیعی و موسیقی بی کلام ارتباط زیبایی بین طبیعت،صدا و نماهنگ به وجود می اورد.

قادری از همکاری مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه آقای رحیمی و همکاری و همراهی آقای عثمان میرانی که از پژوهشگران برتر منطقه اورامانات می باشد تقدیر و تشکر کرد.

وی  همچنین از همکاری و مساعدت مختار غفوری و حمید رستمی  که در تهیه تصاویر این تیزر وی را همراهی کرده اند کمال تقدیر و تشکر را کرد.

گغتنی است که تیزر رنگین کمان اورامانات امشب بعد از خبر ساعت ۱۹:۳۰ شبکه استانی زاگرس کرمانشاه پخش خواهد شد.

 

یک پاسخ برای “پخش تیزر رنگین کمان اورامانات در شبکه استانی زاگرس کرمانشاه

  • ناشناس در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید
    از اینکه چنین شخصیتهای را در سطح منطقه داریم واقعا باعث افتخار منطقه استان و کشور است