ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 22:14

مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهر نودشه

مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهر نودشه

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی بخشداری نوسود: باحضور اقشار مختلف مردم اعم از بسیجیان– اصناف و بازاریان – فرهنگیان– دانش آموزان مدیران وکارکنان ادارات وارگانها ونیروهای نظامی وانتظامی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با شکوه خاص  در شهر نودشه برگزار شد. راهپیمائیان دراین […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی بخشداری نوسود: باحضور اقشار مختلف مردم اعم از بسیجیان– اصناف و بازاریان – فرهنگیان– دانش آموزان مدیران وکارکنان ادارات وارگانها ونیروهای نظامی وانتظامی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با شکوه خاص  در شهر نودشه برگزار شد. راهپیمائیان دراین مراسم مسیر میدان آزادی تا میدان علامه را طی نمودند.

سخنران این مراسم آقای مصطفائی سرپرست بخشداری نوسود ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تجلیل از مردم انقلابی  و شهید پرور شهر نودشهراهپیمایی نودشه 2 گفت: بر خود می بالیم که بسیاری از نخبگان، اندیشمندان،فرهنگیان این شهر در جای جای کشور عزیز ایران اسلامی منشأ ارائه خدمات به هموطنان هستند قطعأ همین دانش آموزان و نوجوانان امروز و آینده سازان این مملکت این راه را با عزم و اراده ای قوی تر و تا رسیدن به قله های پیشرفت علمی و خدمت به این سرزمین ادامه خواهند داد.

آقای مصطفایی دربخش دیگری ازسخنان خود گفت :امروز درحالی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که الحمد ولله کشور عزیزمان با پشت سرگذاشتن انواع چالش ها ، توطئه های ادامه دار دشمنان نرده بان پیشرفت و ترقی را در همهء زمینه ها طی نموده و امروز با اقتدار کامل در مقابل زورگوئیهای همهء زورگویان مقاوم ایستاده است. و این مسیر نبوده مگر با تکیه بر ایمان و باور و خودباوری و انسجام ملت مسلمان ایران و تلاش نخبگان و دانشمندان و تدابیر ودرایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد) تا بر خود ببالیم که در چنین کشوری با عزت و افتخار زندگی می کنیم .

ایشان در ادامه در خصوص دست آوردهای اتقلاب اسلامی در زمیته های گوناگون نیز مطالبی ارائه داد.

آقای مصطفایی گفت: علاوه برآن همهء پیشرفت که درعرصه های مختلف علمی – هوا و فضا – دریایی – نظامی – عمرانی – کشاورزی – تولیدات صنعتی – فنی و مهندسی و از این قبیل بوجودآمده انقلاب اسلامی با ارائه یک الگوی مبتنی بر ارزشهای انسانی والهی فرهنگ استعماری غرب را زیر سؤال برده و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی و سایر استعمار گران به عنوان کانون بیداری اسلامی مسلمان و مانعی برای رسیدن غرب به اهداف شوم خود در منطقهء خاورمیانه گردیده است.

ایشان در ادامه ، مطالب مبسوطی در ارتباط با دست آوردهای انقلاب اسلامی نیز بیان نمودند. واز حضور همهء شرکت کنندگان در مراسم راهپیمائی تشکر و قدردانی نمودند.

راهپیمایی نودشه