ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 17:27

امام جمعه پاوه : رأی 75درصدی مردم پاوه به دکتر روحانی رأی به تغییر بود.

امام جمعه پاوه : رأی 75درصدی مردم پاوه به دکتر روحانی رأی به تغییر بود.

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری رأی 75 درصدی مردم پاوه به دکتر روحانی رای به تغییر بود ماموستا ملا قادر قادری به هنگام سفر استاندار کرمانشاه به پاوه ؛ با اشاره به رای 75 درصدی مردم این شهرستان به دکتر روحانی گفت : این آرا بدون هیچ فشار و تهدیدی […]

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری رأی 75 درصدی مردم پاوه به دکتر روحانی رای به تغییر بود

ماموستا ملا قادر قادری به هنگام سفر استاندار کرمانشاه به پاوه ؛ با اشاره به رای 75 درصدی مردم این شهرستان به دکتر روحانی گفت : این آرا بدون هیچ فشار و تهدیدی فقط به سفر استانداراراده مردم به صندوق ها ریخته شد و رای به تغییر در معیشت، تحول در امور فرهنگی و رفع مشکلات مردم بود.

به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازروابط عمومي دفتر امام جمعه پاوه ، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه ( 27 آذر ) به هنگام سفر استاندار کرمانشاه به پاوه در محل یادمان شهدای 26 مرداد این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: ما در محل یادمان شهدای پاوه هستیم ؛ بدون شک حضور ما بر مزار شهدا به منظور تجدید میثاق با آرمان های این انسان های والامقام است. و این حضورپيامي براي اين شهيدان دارد و شهداي عزيز هم براي ما پيام دارند.

وی افزود : در سال ۳۶ زمانیکه حضرت علی(رض) از صفین به کوفه برگشتند ، قبل از اینکه ورود به منزل ،به قبرستان کوفه تشریف بردند، و خطاب به اهل قبور فرمودند السَّلامُ عَلَیْکُم یا دارَ قَوْمٍ مُؤمنینَ ، خبر ما به شما این است زنان شما ازدواج کردند، اموال شما بین وراث تقسیم شد و در منازل شما کسانی دیگر می نشینند ، سپس خطاب به همراهانش فرمودند: این خبر مابود به شهداء و اگر این شهدا نیز توان گفتن داشتند ، آنها نیز میگفتند خبر ما این است که بهترین خیر برای شما تقواست.

ماموستا قادری سپس با بیان اینکه بر اساس این آموزه های دینی حضور ما بر مزار شهدا تنها برای فاتحه خواندن نیست و باید پیامهایی برای همدیگر داشته باشیم افزود : پیام ما به شهیدان این است که دشمنی علیه نظام اسلامی کماکان ادامه دارد، فقط رنگ ها و تاکتیک ها عوض شده است ، امریکا همان امریکاست، ضدانقلاب همان ضدانقلاب است، هواداران وطن فروشی که در اینطرف مرز هستند و با آنان همکاری میکنند همانند سابق عمل میکنند ؛ فقط تاکتیک ها عوض شده است.

وی افزود: شکی ندارم پیام این شهدا نیز به ما این است که بصیرت، هوشیاری و استقامت داشته باشیم وبه شعار دادن پایان دهیم چرا که دوران شعار سپری شده و امروز دوران عمل است

ماموستا ملا قادر قادری در پایان با اشاره به رای 75 درصدی مردم این شهرستان به دکتر روحانی گفت: این آرا بدون هیچ فشار و تهدیدی فقط به اراده مردم به صندوق ها ریخته شد و رای به تغییر در معیشت، تحول در امور فرهنگی و رفع مشکلات مردم بود.

وی افزود : مردم ما انتظار داشتند در این مدت کسی از طرف دولت جدید به پاوه تشریف بیاورد و اظهار نماید که دست تان درد نکند ، امروز حضور حضرتعالی هم جواب این توقع است و ما هم آن را به فال نیک می گیریم ، امیدوار هستیم سفر تان برای مردم اورامانات منشاء خیر باشد

ماموستا قادری خطاب به استاندار کرمانشاه گفت : جناب آقای رضایی ؛ جنابعالی از عشیره ی مخلص ، شجیع و معروف بابادی هستید ، که جمعیت عشیره شما بیش از 7 هزار نفر است و به منطقه ای تشریف آورده اید که کلاً عشایر هستند ؛ لذا انتظار ما اینست توجه ویژه ایی به منطقه ما داشته باشید.

امام جمعه پاوه رسمی شدن مرز شوشمی و تردد مسافر و گردشگر از این مرز، اتمام کار پروژه آبرسانی به شهر پاوه، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و توجه به امور فرهنگی را از مهمترین خواسته های مردم این شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه جدی برای رفع این مشکلات و اجرایی شدن این طرحها شد.

2 پاسخ برای “امام جمعه پاوه : رأی 75درصدی مردم پاوه به دکتر روحانی رأی به تغییر بود.

  • ahmadi در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    ضمن خیرمقدم خدمت استاندار محترم از زحمات بی دریغ حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم و معزز در جهت مطالبه بحق مردم شهرستان پاوه و پیگیری های مجدانه ایشان تقدیر و تشکر می نمایم.

  • رهگذر در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    با سلام دستمریزا ا جناب ماموستا من شخصا اون روز در مزارشهدا بودم که جناب ماموستا بیاناتی را بیان فرمودن د پ بیانات گهربار ایشان به حدی دلسوزانه ه و پدرانه بود گه انگار پدری در دفاع از فرزندانش بیان میکرد بیاید ارزش و قدر این پدر معنوی را بدانیم براستی باید برای جناب ماموستا تندیس طلایی درست کرد