ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:29

تجليل از خانواده هاي شهداي روستاي بيدرواس پاوه در هفته بسيج

تجليل از خانواده هاي شهداي روستاي بيدرواس پاوه در هفته بسيج

به گزارش سلام پاوه :به مناسبت هفته بسيج يادواره شهداي روستاي بيدرواس شهرستان پاوه روز يكشنبه برگزار شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي فرمانداري پاوه :در اين مراسم كه با حضور قشرهاي مختلف مردم برگزار شد، فرماندار پاوه، بسيج را يكي از افتخارات نظام اسلامي دانست و گفت: حضور بسيج […]

به گزارش سلام پاوه :به مناسبت هفته بسيج يادواره شهداي روستاي بيدرواس شهرستان پاوه روز يكشنبه برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي فرمانداري پاوه :در اين مراسم كه با حضور قشرهاي مختلف مردم برگزار شد، فرماندار پاوه، بسيج را يكي از افتخارات نظام اسلامي دانست و گفت: تجلیل از شهدای بیدرواسحضور بسيج به عنوان يك نيروي مردمي، صادق و مخلص امروز در تمامي صحنه ها مورد نياز است و هر زمان كه انقلاب و نظام نياز داشته و دارد اين نيروي مخلص بدون هيچ چشم داشتي حاضر و آماده خدمت است.
“حسين خدرويسي” افزود: اگر امروز در اوج عزت و اقتدار در نقطه صفر مرزي با برگزاري مراسمي با اين عظمت از شهدا و خانواده هاي معزز آنها تجليل مي كنيم، نشاند دهنده وجود امنيت كامل كشور و مرزهاي آن است كه همه اينها مرهون ايثار و فداكاري شهدا و مقاومت و بردباري خانواده هاي معظم شهداست.
فرماندار پاوه با اشاره به موفقيت هاي بدست آمده كشورمان در مذاكرات هسته اي گفت: انقلاب اسلامي ايران و نظام اسلامي ما به آن درجه از اقتدار رسيده است كه شش قدرت جهان پشت ميز مذاكره با مسئولان ما مي نشينند و ضمن احترام به حقوق ملت ايران رسما اين حق مسلم و استفاده از انرژي صلح آميز ما را به رسميت مي شناسند.
خدرويسي با بيان اينكه 34 سال پيش ملت ايران با تسخير سفارت امريكا در تهران اعلام كردند كه اين سفارتخانه لانه جاسوسي بوده است در حالي كه هم اكنون و بعد از 34 سال با افشاي شنود مكالمات مردم و مسئولان كشورهاي جهان، جهانيان به اين نتيجه رسيده اند كه امريكا در تمام كشورها جاسوسي مي كند.
فرماندار پاوه با اشاره به قدرشناسي مسئولان از حضور مردم مرزنشين در مرزها و حفاظت و پاسداري آنها از مرزهاي كشور گفت: به واقع بهترين و مناسبترين نيرو براي حفاظت از مرزها خود مرزنشينان هستند لذا تعامل خوب و سازنده مرزنشينان با نيروهاي نظامي و انتظامي موجب تقويت و افزايش امنيت در مرزهاي كشور مي شود.
خدرويسي، خواستار هوشياري مرزنشينان براي جلوگيري از سوء استفاده بعضي افراد سود جو و زياده خواه در مرزها شد.
در اين مراسم پس از برگزاري چندين برنامه فرهنگي و هنري از خانواده هاي معظم شهداي روستاي بيدرواس با اهداي لوح و هدايايي قدرداني شد.
روستاي بيدرواس در نقطه صفر مرزي بخش نوسود از توابع شهرستان پاوه داراي 70 خانوار است كه 12شهيد و 14 جانباز سرفراز تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
بیدرواس 2
منبع: روابط عمومي فرمانداري پاوه