ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 16:46

مدیر آبفا: گسترش بی رویه شهر پاوه، کار خدمات رسانی را مشکل کرده است

مدیر آبفا: گسترش بی رویه شهر پاوه، کار خدمات رسانی را مشکل کرده است

به گزارش سلام پاوه : مدیر آبفا پاوه گفت: ساخت و سازهای بی رویه و گسترش شهر پاوه در سال های اخیر، کار خدماتی رسانی دستگاه های اجرایی را با مشکل مواجه کرده است. سالم مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در محدوده پایانه کرمانشاه تا روستای شمشیر مردم […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آبفا پاوه گفت: ساخت و سازهای بی رویه و گسترش شهر پاوه در سال های اخیر، کار خدماتی رسانی دستگاه های اجرایی را با مشکل مواجه کرده است.

سالم مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در محدوده پایانه کرمانشاه تا روستای شمشیر مردم اقدام به ساخت و سالم مرادیسازهای بی رویه کرده که در آنها هیچ گونه طراحی شهری رعایت نشده و حتی فضای مناسبی برای خدمات درمانی، مدارس، مساجد، فضای سبز، کوچه و خیابان پیش بینی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت موجود شبکه آب پاوه با توجه به اینکه در اکثر محلات خانه های قدیمی تخریب شده و هم اکنون با ساخت و سازهای جدید جمعیت بیشتری در این مناطق ساکن شده اند، جوابگوی مردم نیست.

وی تصریح کرد: منابع آبی که در اختیار روستاها و شهرک های رو به گسترش محور کرمانشاه تا روستای شمشیر قرار گرفته کم و محدود بوده و چون با تعرفه ارزان روستایی در اختیار مردم قرار گرفته الگوی مصرف آب نیز بسیار بالاست.

وی اضافه کرد: شبکه های آب نیز در این منطقه سنتی وغیراستاندارد بوده در نتیجه باعث هدر رفت آب زیادی می شود و مخزن ذخیره آب هم به اندازه کافی وجود ندارد.

مدیر آبفای پاوه افزود: برای خروج از این وضعیت ضروری است مسوولین در تعریف طرح ها، تخصیص اعتبار مورد نیاز و مردم هم مشارکت لازم را با آبفا داشته باشند.

آبفای شهرستان پاوه هم اکنون بیش از10هزار مشترک در شهرهای پاوه، نوسود، نودشه و باینگان دارد.