ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:12
رئیس حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات اعلام کرد:

۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه اورامانات/ اختصاص 247 شعبه اخذ رای

۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه اورامانات/ اختصاص 247 شعبه اخذ رای

علیرضا حیدری اعلام کرد: ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات هستند

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه اعلام کرد: ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات هستند.

 

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در طول چند ماه گذشته این حوزه انتخابیه آمادگی های لازم را برای انتخاباتی سالم و رقابتی در این حوزه مهیا نموده است.

 

رئیس حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های پاوه ، ثلاث باباجانی ، جوانرود، و روانسر از چند ماه گذشته تمهیداتی را در راستای برگزاری انتخابات شکوهمند در حوزه انتخابیه اتخاذ کرده اند.

 

وی اظهار داشت: حسب آخرین هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداران حوزه انتخابیه تعداد ۲۴۷ شعبه اخذ رای برای رای گیری در کل شهرها و روستاها و اماکن حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در نظر گرفته شده است

 

حیدری در ادامه گفت: در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات  ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط و دارای حق رای برای دخالت در سرنوشت خود هستند.

 

فرماندار پاوه خاطر نشان کرد : بسترهای لازم، تجهیزات و اقلام انتخاباتی و  تعرفه اخذ رای مورد نیاز رای در حوزه انتخابیه به تعداد مورد نیاز در شهرستان های حوزه انتخابیه آماده شده و در اختیار فرمانداری ها برای توزیع در بین شعب در کلیه شهر و روستا قرار گرفته است.

 

حیدری همچنین به آمادگی کلیه عوامل و دست اندرکاران اشاره و گفت: ۴۸۴۰ نفر عوامل اجرایی و سایر دست اندرکاران و هیات های نظارت، بازرسی و نیروهای تامین امنیت شعب در کلیه شهرها و روستا در ۴ شهرستان از آمادگی های اولیه برای انتخاباتی با شکوه در روز ۱۱ اسفند ماه برخوردار هستند.

 

وی شکوه و عظمت ایران همچون گذشته مستلزم هوشیاری و در صحنه مردم برای خلق حماسه است.

 

فرماندار پاوه از عموم مردم شریف پاوه و اورامانات در کلیه شهرها و روستاها درخواست نمود: برای ایرانی سرافراز و منطقه رو به رشد و توسعه ، با انتخاب اصلح و  آگاهانه از بین  نامزدهای تایید صلاحیت شده بر سرنوشت  ۴ ساله خود دخیل باشید.

2 پاسخ برای “۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه اورامانات/ اختصاص 247 شعبه اخذ رای

  • ناشناس در تاریخ اسفند 11, 1402 گفت:

    امار سال 98:
    سرویس کرمانشاه ـ در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورمانات حدود 176 هزار نفر واجد شرایط رای داریم که برای اخذ آرای مردم این شهرستان ها 243 صندوق رای تعبیه شده است.

    بعد چطور شده 175 هزار نفر بعد 4 سال ؟؟؟؟؟

  • محمدی در تاریخ اسفند 6, 1402 گفت:

    در هر کشوری شرکت در انتخابات دعوت نمی خواد و افراد خود برای ساختن آینده سرزمین خود پاقدم میشوند
    اما آقای مسئول من در چند روز گذشته تمام نامزدهای انتخابات را دنبال و حتی گروه ها و کانال های آنها را دیدم و یک چیز برایم بسیار تعجب برانگیز بود!چرا هیچ کدام از نامزدها حرفی از برنامه های خود نمی زنند؟چرا مناظره ای را اندازی نمیشه که جوانان از آنها سئوال و دغدغه های خود را بپرسند؟
    من برای چمه که کاروان فلان نامزد در فلان شهر است و یا حضور پرشور فلان نامزد در بین حامیان خود
    آنچه روشن است استفاده نامزد ها از کلماتی با ترغیب و الغای برتری آنها به نامزدهای رقیب است با حرف های کلیشه ای و استفاده از سیاهی لشکر اجاره ای

    این حامیان همه بهشون وعده داده شده که اومدن دنبال نامزد میرن .صدها نفر و یا هزاران نفر
    پول این نامزدها از کجا تامین میشود که میلیاردها تومان هزینه کردند
    بیا نامزد محترم درد دل من جوان را بشنو .بیا تا مشکلات جوانان را بشنوی.
    هیچ وقت انتخابات پرشور با شیرینی و وعده های آنچنانی ایجاد نمی شود

    در آخر یه توصیه:
    حداقل شعارهای روی بیلبوردهای سطح شهر را به روز مینوشتید در سال ۱۴۰۲ شعار ۳۰ سال پیش نامزد رو درج می کنی .
    کاش حداقل همین نماینده کنونی شرکت می کرد ،حداقل او بسیار بهتر از اینهاست