ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 18:48

یک‌هزار و ۵۰ نفر در پاوه رأی اولی هستند

یک‌هزار و ۵۰ نفر در پاوه رأی اولی هستند

فرماندار پاوه گفت: امسال یک‌هزار و ۵۰ نفر رای اولی در شهرستان داریم که به‌عنوان نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات پیش‌رو، می‌توانند در سرنوشت مملکت خود سهیم باشند.

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: امسال یک‌هزار و ۵۰ نفر رای اولی در شهرستان داریم که به‌عنوان نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات پیش‌رو، می‌توانند در سرنوشت مملکت خود سهیم باشند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی‌رضا حیدری صبح امروز در همایش و جشن تکلیف سیاسی که با حضور دانش‌آموزان رأی اولی در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به رویداد سیاسی پیش رو در اسفندماه، اظهار کرد: در چند روز آینده سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که بعد از این ایام، مهمترین رویداد سیاسی، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند برگزار می شود.

 

وی افزود: یکی از رویدادهای بسیار بزرگ در کشور که از افتخارات نظام ما محسوب می‌شود، برگزاری انتخابات موضوع مردم‌سالاری دینی ست که در این خصوص ما جز کشورهای پیشرو در جهان هستیم.

 

فرماندار پاوه با بیان اینکه انتخابات مهمترین ابزار تحقق مردم‌سالاری است، گفت: اگر مدعی مردم‌سالاری دینی در دنیا هستیم، به این دلیل است خود مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

 

حیدری ادامه داد: انتخابات جایگاه والایی در تعیین سرنوشت ملی دارد و قدرت و عظمت یک ملت را نشان می‌دهد.

 

فرماندار پاوه با اشاره به اصل ششم قانون اساسی، یادآور شد: براساس این اصل از قانون اساسی اداره امور کشور باید با آتکای آرای عمومی باشد و اینجاست که حق تعیین سرنوشت ما بدست خود ما واگذار شده است.

 

حیدری گفت: جوانان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور به شمار می‌روند و جوانان و نوجوانان، رای اولی‌ها می‌توانند در سرنوشت مملکت خود سهیم باشند.

 

وی ادامه داد: رای اولی‌ها نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات پیش‌رو هستند و چون در آینده سرنوشت مملکت را تعیین می‌کنند.

 

حیدری با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات هم حق است و هم تکلیف، افزود: حق هر ایرانی است که در انتخابات شرکت و در آینده مملکت سهیم باشد جمهوری اسلامی ماهیت ترکیبی است که از جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده و تحقق هر دو بستگی به مشارکت مردم دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم در انتخابات با نشاط شرکت کنند و مشارکت بالایی داشته باشند قطعا نشان از مقبولیت و مشروعیت نظام دارد.

 

فرماندار پاوه گفت: امسال یک‌هزار و ۵۰ نفر رای اولی در شهرستان داریم، که این افراد می‌توانند با تحقیق و پرس‌و جو  در رابطه با نامزدهای انتخاباتی، فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: هر چقدر مشارکت در انتخابات بیشتر و نظام از پشتوانه و قدرت سیاسی و مردمی برخوردار باشد، قطعا در جوامع بین‌المللی با پشتوانه مردم حرف‌های مردم را خواهیم زد.

 

حیدری با اشاره به چهار راهبرد اساسی رهبر معظم انقلاب، گفت: امنیت، سلامت رقابت و مشارکت را در اولویت برگزاری انتخاباتی سالم قرار خواهیم داد.

 

 

وی تصریح کرد: دشمن بعد از ناکامی‌های سال گذشته، امروز در صدد است در انتخابات، اعتماد مردم و افکار عمومی را زیر اماج حملات سایبری و رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی‌های غیرواقعی و وارونه جلوه دادن بعضی از اتفاقات، مخدوش کند.

 

 

حیدری در پایان به ایراد سخنان خود به ارائه خدمات نظام در چند دهه گذشته به مردم نسبت به کشورهای همسایه پرداخت.