ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:00

ارتفاع برف در محورهای پاوه به ۴۰ سانتی‌متر رسید + فیلم

ارتفاع برف در محورهای پاوه به ۴۰ سانتی‌متر رسید + فیلم

در پی ورود یک سامانه بارشی به پاوه و آغاز بارندگی از بامداد امروز چهارشنبه ارتفاع برف در برخی از محورهای این شهرستان مرزی استان کرمانشاه به بیش از ۴۰ سانتی متر رسید.

به گزارش سلام پاوه: در پی ورود یک سامانه بارشی به پاوه و آغاز بارندگی از بامداد امروز چهارشنبه ارتفاع برف در برخی از محورهای این شهرستان مرزی استان کرمانشاه به بیش از ۴۰ سانتی متر رسید.

 

علیرضا حیدری فرماندار پاوه در این رابطه گفت: هم اکنون بارش برف در بیشتر محورهای این شهرستان تداوم دارد بیشترین ارتفاع در محور نودشه – سه راه شهدا و دهستان شرام با بیش از ۴۰ سانتی متر گزارش شده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه با ارتفاع بالای برف و وزش باد شدید و کولاک در این محور تردد تنها با استفاده از زنجیرچرخ میسر است.

 

فرماندار پاوه به حضور مستمر عوامل راهداری و به تبع آن گرفتار نشدن خودروها اشاره کرد و ادامه داد: گردنه تته به مریوان به عنوان یکی از حلقه‌های اتصال کرمانشاه و کردستان از روز گذشته به دلیل کولاک شدید و بارش برف بسته است.

حیدری ادامه داد: براساس گزارش رسیده تردد در محور بانه‌وره به سریاس و گردنه شمشیر نیز به دلیل بارش برف و کولاک به کندی در جریان است.

 

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی و به ویژه کوهستانی پاوه را دارند خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت تردد نیز خودروهای خود را به امکانات ایمنی از جمله زنجیرچرخ مجهز سازند.