ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:50

برخورد جدی با هرگونه فساد اقتصادی در پاوه

برخورد جدی با هرگونه فساد اقتصادی در پاوه

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان پاوه گفت: در مقابل فساد اداری قطعا برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

به گزارش سلام پاوه : دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان پاوه گفت: در مقابل فساد اداری قطعا برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 

عباد خالصی، دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار کرد: امروزه ضرورت مبارزه همه جانبه، فراگیر و مستمر با فساد برکسی پوشیده نیست و نیاز به قلم فرسایی ندارد، امری که نیازمند یک عزم همگانی است و تلاش قوای سه‌گانه، همراهی مردم و کنش نخبگان را می‌طلبد.

 

 

 

وی ادامه داد: قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به‌عنوان یک مجموعه مردم نهاد‌، بدون وابستگی به حزب یا نهاد خاص بر آن شده که با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی در مسیر ریشه‌کن کردن فساد و سالم‌سازی اقتصاد گام بر دارد.

 

 

 

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان پاوه؛ کاهش سطح فساد در جامعه؛ شکل‌گیری جریان مؤثر، مستمر و هوشمنددمبارزه با فساد؛ مبارزه با شکل‌گیری مافیای ثروت و قدرت و نهادینه شدن اشرافی‌گری و فساد در جامعه را از جمله اهداف قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست.

 

 

 

وی با اشاره به سیاست‌ها رویکردها این قرارگاه، گفت: گفتمان‌سازی تولید محتوا و ادبیات متناسب با اهداف قرارگاه؛ مردمی‌سازی و تقویت جنبه مردمی مبارزه با فساد؛ شناخت صحیح و دقیق از چگونگی تولید فساد و راه کارهای مقابله با آن و تلاش برای تشکیل فعالین و علاقمندان مبارزه با فساد از جمله سیاست‌های قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 

 

وی با بیان اينکه در مقابل فساد اداری قطعا برخورد قاطع صورت خواهد گرفت، شفاف‌سازی را جزء اهداف قرارگاه بیان کرد و افزد: تسریع در شفاف‌سازی فراگیر و کامل در امور مختلف از جمله فعالیت‌های مالی در همه سطوح و تمامی موضوعات اعم از دولتی یا خصوصی_ شفاف‌سازی در مورد قراردادهای دولتی اعم از داخلی یا خارجی، شفاف‌سازی در مورد حقوق پرداختی به مدیران ومسوولان در همه سطوح مهم است.

 

 

عباد خالصی خط قرمز قرارگاه را در قالب رانت‌خواری، فساد و مافیا عنوان کرد و گفت: در هر نقطه از شهرستان که ناکارآمدی فساد روابط نادرست و رانت‌خواری وجود داشته باشد قرارگاه با آن برخورد قاطع می‌کند.

 

 

وی در پایان به تفاهم‌نامه‌های که با دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه قضا وجود دارد، اشاره کرد و افزود: به تمامی مردم شریف و دلسوز شهرستان وعده خواهیم داد که با تمام توان در این راستا قدم‌های مؤثری خواهیم گذاشت و ان‌شاء‌الله با همت و همکاری مردم در حد توان سعی خواهیم کرد دیگر شاهد فساد اقتصادی و اداری در سطح شهرستان نباشیم.