ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 13:29
دو خبر خوب :

اتاق عمل جراحی چشم بیمارستان تجهیز می شود/آغاز واگذاری داروخانه بیمارستان به بخش خصوصی

اتاق عمل جراحی چشم بیمارستان تجهیز می شود/آغاز واگذاری داروخانه بیمارستان به بخش خصوصی

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از تجهیز اتاق عمل جراحی چشم بیمارستان و آغاز پروسه واگذاری داروخانه بیمارستان قدس به بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان خبر داد.

به گزارش سلام پاوه: رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از تجهیز اتاق عمل جراحی چشم بیمارستان و آغاز پروسه واگذاری داروخانه بیمارستان قدس به بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان خبر داد.

 

 

دکتر ستار سهرابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در راستای توسعه و تجهیز هرچه بیشتر و بهتر بیمارستان قدس پاوه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

 

 

وی از تجهیز و راه اندازی بخش جراحی چشم خبر داد و افزود: با وجود امکانات و تجهیزات چشم پزشکی کلیه اعمال جراحی چشم از جمله کاتاراکت( آب مروارید )، جراحی ناخنک چشم و … با تشخیص جراح و متخصص چشم پزشکی در بیمارستان قدس پاوه به زودی انجام می شود.

 

 

دکتر سهرابی همچنین گفت: جهت رفاه حال همشهریان محترم در تهیه داروهای سرپایی در بیمارستان پروسه واگذاری داروخانه به بخش خصوصی در حال انجام است و در آینده نزدیک این مهم اجرایی خواهد شد.

 

گفتنی است یکی از گلایمندی های شهروندان نبود داروی کافی و مورد نیاز در داخل بیمارستان قدس پاوه بود که با واگذاری به بخش خصوصی این مهم مرتفع خواهد شد.