ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:40

ششمین نشست شورای آموزش و پرورش پاوه برگزار شد+عکس

ششمین نشست شورای آموزش و پرورش پاوه برگزار شد+عکس

ششمین نشست شورای آموزش و پرورش پاوه با حضور فرماندار و فرمانده سپاه پاوه و دو عضو شورای شهر برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه : ششمین نشست شورای آموزش و پرورش پاوه با حضور فرماندار و فرمانده سپاه پاوه و دو عضو شورای شهر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه ۱۳ آبان امسال را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و گفت: اعلام همبستگی دانش‌آموزان ایرانی را با دانش‌آموزان فلسطینی در روز دانش‌آموز به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

 علی‌رضا حیدری در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه که با حضور تمامی اعضای شورا، فرمانده سپاه ناحیه پاوه و دو تن از اعضای شورای شهر پاوه در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را باید جنایت قرن نامید، چرا که حملات وحشیانه صهیونیست‌ها بی‌سابقه بوده و شهادت کودکان فلسطینی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

 

 

 وی ۱۳ آبان امسال را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و گفت: اعلام همبستگی دانش‌آموزان ایرانی را با دانش‌آموزان فلسطینی در روز دانش آموز به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

 

 

فرماندار پاوه توجه بیش از پیش مدارس به بعد پرورشی و پرداختن به فرهنگ اسلامی و ایرانی در مدارس را خواستار شد و گفت: شرکت دانش‌آموزان به همراه معلمان در نماز جمعه کاری بسیار ستودنی است.

 

 

وی در ادامه از معلمان خواست، تا استفاده درست دانش‌آموزان از فضای مجازی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

 

 

حیدری همچنین با اشاره به هفته پدافند غیرعامل از مدیران مدارس خواست تا کمیته پدافند غیرعامل را در مدارس فعال کنند.

 

 

سرهنگ دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه در ادامه این نشست توضیحات جامع و کاملی در خصوص وضعیت فلسطین و مسلمانان منطقه ارائه کرد و مسائل روز و فشارهای رسانه‌های بیگانه را مورد بررسی قرار داد.

 

 

مسعود دوستی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی و نقش ایران و مسلمانان در این رابطه، گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت همواره روشن بوده و ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومین جهان بوده و خواهد بود.

 

 

وی تبیین و روشنگری مسائل روز و اتفاقات منطقه را وظیفه همگان و علی‌الخصوص فرهنگیان عزیز دانست.

 

 

فتاحی مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در ابتدای این جلسه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت مردم مظلوم غزه، به ارائه گزارش اقدامات آموزش و پرورش در ابتدای سال تحصیلی جاری پرداخت.

 

 

فتاحی از تلاش شبانه‌روزی همکاران ستادی و آموزشی در مدارس تقدیر و گفت: در ابتدای سال تحصیلی مشکلاتی همچون کمبود نیرو کمبود فضا توازن بین رشته‌ای و آماده‌سازی فیزیکی مدارس وجود داشت که امروز تمامی آن‌ها به بهترین شکل ممکن حل و مدارس از اول مهرماه کار خود را آغاز کردند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بعد پرورشی در مدارس، گفت: موفقیت در کنکور ۱۴۰۲ نشان از عملکرد مثبت آموزش و پرورش در مقوله آموزشی بوده است و برنامه امسال مدارس توجه بیشتر به بعد پرورشی خواهد بود. کما اینکه در یک ماه گذشته از سال تحصیلی فعالیت‌های پرورشی بسیاری در مدارس انجام شده است.

 

 

گفتنی است، در حاشیه این جلسه از کتاب پژوهش‌های فرهنگیان شهرستان پاوه که توسط فرهنگی جوان مبین رحیمی گردآوری شده بود رونمایی شد.