ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 13:34

ورزشکار پاوه‌ای رکورد جهان را شکست

ورزشکار پاوه‌ای رکورد جهان را شکست

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یاسین خسروی دلاور کرمانشاهی ( از شهر بانه وره شهرستان پاوه) تیم ملی جانبازان و معلولین در جریان مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳-پاریس با شکستن رکورد جهان در ماده پرتاب وزنه، به مدال طلا دست یافت. در هشتمین روز از رقابت‌های جهانی پاریس، یاسین خسروی […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یاسین خسروی دلاور کرمانشاهی ( از شهر بانه وره شهرستان پاوه) تیم ملی جانبازان و معلولین در جریان مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳-پاریس با شکستن رکورد جهان در ماده پرتاب وزنه، به مدال طلا دست یافت.

در هشتمین روز از رقابت‌های جهانی پاریس، یاسین خسروی در پرتاب وزنه کلاس اف‌۵۷ با حد‌نصاب ۱۶ متر و یک‌ سانتی‌متر رکورد جهان(۱۵ متر و ۴۶ سانتی‌متر) را شکست و ضمن کسب مدال طلا سهیمه پارالمپیک گرفت.

یاسین خسروی، ورزشکار اهل «بانه‌وره» شهرستان پاوه و عضو هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه است.

منوچهر حاتمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تبریک افتخارآفرینی ورزشکار شایسته کرمانشاهی در رقابت‌های جهانی پاریس، اظهار کرد: یاسین خسروی دلاور کرمانشاهی تیم ملی جانبازان و معلولین در جریان مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳-پاریس با شکستن رکورد جهان در ماده پرتاب وزنه، به مدال طلا دست یافت.

وی درخشش چشمگیر دلاور مرد کرمانشاهی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین در رقابت‌های جهانی باکو (۲۰۲۳) و کسب مدال ارزشمند طلا را موجب غرور و افتخار دانست و گفت: این موفقیت جهانی ارزشمند که با طعم رکوردشکنی و کسب سهمیه پارالمپیک بدست آمده را صمیمانه تبریک و برای همه تلاشگران عرصه ورزش استان کرمانشاه آرزوی تداوم توفیقات الهی در مسیر خدمتگزاری به جامعه ورزش را دارم.