ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:11

تجلیل از دهیاران بخش مرکزی و باینگان «پاوه» به مناسبت روز دهیار

تجلیل از دهیاران بخش مرکزی و باینگان «پاوه» به مناسبت روز دهیار

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی با حضور فرماندار ، معاون هماهنگی امور عمرانی و بخشدار مرکزی از زحمات دهیاران دو بخش مرکزی و باینگان شهرستان پاوه قدردانی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :به مناسبت چهاردهم تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها مراسمی با حضور فرماندار، معاون هماهنگی امور عمرانی و بخشدار مرکزی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی با حضور فرماندار ، معاون هماهنگی امور عمرانی و بخشدار مرکزی از زحمات دهیاران دو بخش مرکزی و باینگان شهرستان پاوه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :به مناسبت چهاردهم تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها مراسمی با حضور فرماندار، معاون هماهنگی امور عمرانی و بخشدار مرکزی شهرستان پاوه از زحمات و خدمات دهیاران د‌ر بخش مرکزی و باینگان این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

علی‌رضا حیدری فرماندار شهرستان پاوه در این مراسم با اشاره به وظیفه خطیر دهیاران به به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها، اظهار کرد: دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند.

وی قدردان زحمات شبانه‌روزی دهیاران برای تغییر چهره روستا‌ها به سمت نشاط و پویایی شد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان برای به ثمر رساندن این امر مهم ملزم به همکاری با دهیاران هستند.

فرماندار پاوه با اشاره به رفع مشکلات اداری، معیشتی و بیمه دهیاران بر حفظ جایگاه دهیاران تأکید کرد.

محمدهادی زامیاد، بخشدار مرکزی پاوه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به فعالیت ۲۶ دهیار در دو بخش باینگان و مرکزی افزود: طی سال گذشته و چهار ماهه سپری شده از سال‌جاری، ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای دو بخش مرکزی و باینگان با بیش از ۵ میلیارد تومان اجرا شده است که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از آن مربوط به مشارکت‌های مردمی بوده است.

وی این تعداد طرح در زمینه‌های تعریض و خاکبرداری، بهسازی معابر، پله بنده ، احداث دیوار، بتن‌ریزی کوچه‌ها، احداث پارک‌کودک و آسفالت معابر عنوان کرد.

بخشدار مرکزی پاوه اعتبارات دهیاری‌های دو بخش مرکزی و باینگان را طی سال گذشته و چهار ماهه اول امسال، ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن بر ای اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شده است.