ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 03:10

هیات مدیره جدید انجمن احیای پاوه انتخاب شد+ عکس

هیات مدیره جدید انجمن احیای پاوه انتخاب شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن حمایتی توانبخشی کودکان معلول (احیاء) پاوه برگزار و هیئت مدیره جدید آن انتخاب شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن حمایتی توانبخشی کودکان معلول پاوه ” احیاء” در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد. در این نشست اعضای […]

به گزارش سلام پاوه : مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن حمایتی توانبخشی کودکان معلول (احیاء) پاوه برگزار و هیئت مدیره جدید آن انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن حمایتی توانبخشی کودکان معلول پاوه ” احیاء” در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست اعضای هیات مدیره در ابتدای برنامه گزارشی از عملکرد و اهم فعالیت ها و مسائل انجمن در سال گذشته را توضیح و ارائه دادند.

همچنین از اعضای هیأت مدیره به صورت بسیط و کامل اهداف، برنامه ها، فعالیتهای دوره قبلی و انتظارات از ارگانها و نهادها و سازمانهای دولتی وثمن های مردم نهاد را تشریح نمودند.

در ادامه فرزاد سلیمی، و خانم سهیلا بهشتی زاده به عنوان کاندید انتخابات هیأت مدیره معرفی گردیدند و آنها نیز اهداف خود را از این کاندیداتوری تشریح کردند.

و در پایان پس از رای گیری یاور حیدری ،سهیلا بهشتی زاده ، هوشیارعبدالله زاده ،سهراب محمدنیا (ماموستا زاهد) ،ولی ابراهیمی ، کامل ولدبیگی ،گلشن بهرامی ، سابق خسروی ،زکریا ولدبیگی ، جمشید ولدبیگی ، فرزاد سلیمی ، شاپور یوسفی و شرمین احمدی  به عنوان اعضای اصلی و علی البدل، بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

گفتنی است انجمن حمایتی توانبخشی کودکان معلول پاوه “احیاء ” در سال ۱۳۹۶ تاسیس و تا به امروز فعالیتهای چشمگیری در حوزه کاری خود داشته است.

عکس : خدر رمضانی