ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19:39

لطفا کوچه هورامان سوم پاوه را دریابید!/ درخواست از فرماندار برای ورود به موضوع + عکس

لطفا کوچه هورامان سوم پاوه را دریابید!/ درخواست از فرماندار برای ورود به موضوع + عکس

به گزارش سلام پاوه : اهالی کوچه هورامان سوم در محله شهرک ظفر پاوه در روزهای آغازین گرما خواستار ورود فرماندار پاوه برای حل مشکل چندین ساله دفع فاضلاب این محله و سامان دادن به این کوچه محروم شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اهالی کوچه هورامان سوم سالها است با مراجعه به ادارات […]

به گزارش سلام پاوه : اهالی کوچه هورامان سوم در محله شهرک ظفر پاوه در روزهای آغازین گرما خواستار ورود فرماندار پاوه برای حل مشکل چندین ساله دفع فاضلاب این محله و سامان دادن به این کوچه محروم شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اهالی کوچه هورامان سوم سالها است با مراجعه به ادارات مربوطه خواستار ساماندهی وضعیت فضلاب و نابه سامانی این کوچه هستند اما هیچگاه به نتیجه مطلوب نرسیدند.

جمعی از مردم این محله با تماسهای مکرر با سلام پاوه با بیان این جمله که صدای ما باشید خواستار پیگیری موضوع از طریق این پایگاه خبری شدند.

آنها اعلام کردند:ما اهالی انتهای کوچه هورامان سوم در شهرک ظفر هستیم . اهالی این کوچه از نظر دفع فاضلاب بشدت در مضیقه هستند و علیرغم تلاش های چند ساله اهالی و مراجعه به ادارات ذی ربط و نیز تلاش های شورای شهر کماکان، لاینحل باقیمانده است.

آنها تاکید کردند:چاه های فاضلاب علاوه بر آلودگی محیط ، بوی متعفن و آلودگی دیداری بعضاً احتمال سقوط بچه ها به داخل چاه ها و کانال های حفر شده فاضلاب وجود دارد.

این مردم گفتند : همانطور که استحضار دارید شهرداری محترم قبل از صدور جواز ساخت و هنگام تغییر کاربری اراضی می بایست، معبر دفع فاضلاب و دیگر تاسیسات شهری را پیش بینی کرده باشد تا اینگونه مشکلاتی روی ندهند و به بن بست نرسند.

آنها اعلام کردند: سطل زباله در کوچه ها نیست و عملا شهرداری برای حمل زباله تو کوچه نمیاد و سطل های زباله سر کوچه است و فاصله ما تا سطل زباله حداقل ۵۰۰ متر است و این نیز از دیگر مشکلات آلودگی محیطی این کوچه است.

اهالی هورامان سوم خواستار پیگیری و ورود فرماندار به موضوع شدند و گفتند: از جناب آقای فرماندار عاجزانه درخواست داریم فصل گرما در راه است و مشکلات جدی تر خواهد شد ضمن بازدید از محل دستورات لازم جهت تسریع امور صادر فرمایند که قطعا باعث خشنودی خدا و مردم خواهد شد.