ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 11:34

سفر استاندار و مدیران کل کرمانشاه به روانسر برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان

سفر استاندار و مدیران کل کرمانشاه به روانسر برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه و هیأت همراه به شهرستان روانسر به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود سفر کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و هیأت همراه صبح پنجشنبه به شهرستان روانسر به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود سفر کردند. صحرایی در بدوورود به شهرستان با حضور در مزار […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه و هیأت همراه به شهرستان روانسر به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود سفر کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و هیأت همراه صبح پنجشنبه به شهرستان روانسر به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود سفر کردند.

صحرایی در بدوورود به شهرستان با حضور در مزار شهدای گرانقدر شهر روانسر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه برنامه کاری سفر یک‌روزه خود به روانسر از بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیمه‌کاره شهرستان بازدید و بر تامین اعتبارات مصوب آن برای تکمیل طرح تأکید کرد.

پروژه بیمارستان روانسر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر استانی رئیس جمهور دارد، که فاز اول این پروژه درمانی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در حال اتمام است و فاز دوم این پروژه به زودی به مناقصه می‌رود.

قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید استاندار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کار اجرایی پروژه در حال ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر با پیمانکار جدید حدود ۱۳ ماه است، شروع شده است.

وی ادامه داد: مرحله اول این پروژه تمام شده و برای فاز دوم با کمبود اعتبار مواجه هستیم که در این بازدید استاندار بر تأمین اعتبار آن تأکید داشت تا ان‌شاءالله کار را شروع کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به موازت همین پروژه، طی ماه‌های گذشته کار آماده‌سازی و تکمیل یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی داخل شهر روانسر آغاز شده که تا یکی‌دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با داشتن اتاق عمل، بخش‌های اورژانس و بستری نیاز شهرستان رفع خواهد شد.

استاندار بازدیدی نیز از پروژه ۸۰ واحدی نهضت‌ملی مسکن روانسر داشت. مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در این بازدید در جمع خبرنگاران پیشرفت فیزیکی پروژه را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه در هفت بلوک برای ۸۰ واحد تعریف شده است.

وی اظهار کرد: پیمانکار همزمان در بخش نازک‌کاری و سفت‌کاری فعال است، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اگر تأمین اعتبار از محل تسهیلات و همچنین سهم آوره متقاضیان به موقع انجام شود؛ ظرف ۱۲ ماه پروژه به اتمام خواهد رسید.

صحرایی در ادامه با حضور در منزل شهید اسکندر بهرامی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

شهید اسکندر بهرامی در سال ۱۳۵۸ و در منطقه تازه آباد توسط تروریست‌های ضدانقلاب کومله به شهادت رسیده است و از این شهید بزرگوار چهار فرزند به یادگار مانده است.

طبق وعده صحرایی، سفرهای شهرستانی استاندار از این پس با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه‌های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.

در سفر امروز هر چهار معاون استاندار حضور دارند و مسائل و طرح‌های حوزه خود را بررسی و جمع‌بندی آن را در پایان سفر و در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می‌کنند.

گفتنی است، دیدار با نخبگان و فعالین فرهنگی، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، دیدار مردمی و حضور در شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به روانسر است.