ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 00:45

مسائل و مشکلات «روانسر» بررسی شد/ ۴۰ مصوبه رهاورد سفر استاندار

مسائل و مشکلات «روانسر» بررسی شد/ ۴۰ مصوبه رهاورد سفر استاندار

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: در پایان سفر به روانسر بررسی ۴۰ موضوع با زمان‌بندی مشخص اجرایی با هدف آبادانی این شهرستان تدوین شده است. محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز گذشته در پایان سفر کاری یک‌روزه خود به شهرستان روانسر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به همراه معاونان و مدیران‌کل برای […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: در پایان سفر به روانسر بررسی ۴۰ موضوع با زمان‌بندی مشخص اجرایی با هدف آبادانی این شهرستان تدوین شده است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز گذشته در پایان سفر کاری یک‌روزه خود به شهرستان روانسر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به همراه معاونان و مدیران‌کل برای خدمت بیشتر و پیگیری کارها به صورت میدانی، سفری به شهرستان روانسر انجام شد.

وی ادامه داد: بازدیدهای مختلفی در قالب عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و مردمی از این شهرستان صورت گرفت و هر کدام از مدیران(میراث‌فرهنگی، علوم پزشکی، بنیاد مسکن و…) در عرصه کاری خود بررسی‌های لازم را انجام دادند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان این سفر جلسه شورای اداری برگزار شد که نتیجه این دیدارها و بازدیدهای توسط معاونان ارائه شد. همچنین تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تصویب پیشنهادهای گره‌گشا از دیگر دستورکارهای شورای اداری برای پیشرفت و آبادانی روانسر بود.

به گفته صحرایی، در پایان سفر به روانسر بررسی ۴۰ موضوع با زمان‌بندی مشخص اجرایی با هدف آبادانی شهرستان تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با همراهی مجموعه مدیریتی استان به هر شهرستان ۲ بار سفر یک‌روزه خواهیم داشت، ان‌شاءالله نتیجه این سفرها خدمات‌رسانی بهتر به مردم است.