ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 00:30

جاده های اورامانات با تعداد خودروها همخوانی ندارد/احداث پلیس راه پاوه از ضروریات است

جاده های اورامانات با تعداد خودروها همخوانی ندارد/احداث پلیس راه پاوه از ضروریات است

به گزارش سلام پاوه : فرمانده پلیس راه روانسر_ پاوه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پاوه گفت : زیرساختها و امکانات جاده های اورامانات با تعداد وسایل نقلیه کنونی همخوانی ندارد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرهنگ قاسم رضایی مقدم در نشست شورای ترافیک شهرستان پاوه با اشاره به محدودیت جاده های شهرستان های اورامانات […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده پلیس راه روانسر_ پاوه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پاوه گفت : زیرساختها و امکانات جاده های اورامانات با تعداد وسایل نقلیه کنونی همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرهنگ قاسم رضایی مقدم در نشست شورای ترافیک شهرستان پاوه با اشاره به محدودیت جاده های شهرستان های اورامانات گفت: زیر ساخت ها و امکانات جاده های اورامانات با تعداد وسایل نقلیه کنونی همخوانی ندارد و در برخی ایام سال از گره ترافیکی به انسداد ترافیکی می رسیم چرا که ١٢٧ هزار نفر در یک روز به شهری وارد می شوند که ۵ هزار نفر بیشتر گنجایش ندارد.

فرمانده پلیس راه روانسر _ پاوه با اشاره به عدم پوشش خبری وضعیت ترافیکی جاده های اورامانات در صدا و سیما و تاثیر آن بر انسداد ترافیکی گفت:صدا و سیما مرتبا وضعیت ترافیک جاده های شمال را پوشش میدهد و در زمینه وضعیت ترافیک آنها اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد تا مسافران با آگاهی کامل در این جاده ها تردد نمایند. اما برای جاده های شهرستان های اورامانات اطلاع رسانی لازم انجام نمی شود و مسافران زیادی بدون اطلاع از ظرفیت جاده ها و وظعیت ترافیکی به این منطقه سفر می نمایند

سرهنگ رضایی افزود : احداث پلیس راه پاوه از ضروریات است و در بهبود خدمات رسانی نقش مهمی دارد که امیدوارم زودتر به سرانجام برسد.

وی در پایان گفت : اگر در جاده های غیر مصوب که اکثرا فاقد ایمنی لازم هم هستند حادثه رانندگی رخ دهد پلیس متولی جاده را به عنوان مقصر اعلام خواهد نمود.

یک پاسخ برای “جاده های اورامانات با تعداد خودروها همخوانی ندارد/احداث پلیس راه پاوه از ضروریات است

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 10, 1402 گفت:

    سلام احداث پلیس راه در میسر پاوه مریوان کاملا منطقی است