ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:36

شناسایی ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی در کرمانشاه

شناسایی ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی در کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه: رئیس پلیس فتا استان از شناسایی ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی با اقدام به موقع این پلیس در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار داشت: پلیس فتا کرمانشاه به‌ منظور مقابله با بی‌عفتی و هنجارشکنی و بنا به […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس پلیس فتا استان از شناسایی ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی با اقدام به موقع این پلیس در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار داشت: پلیس فتا کرمانشاه به‌ منظور مقابله با بی‌عفتی و هنجارشکنی و بنا به درخواست‌های مکرر خانواده‌ها و مطالبات مردمی، پایش فضای مجازی را با جدیت در دستور کار دارد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا به‌صورت مستمر نسبت به رصد شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی همچنین سایت‌ها و وبلاگ‌ها اقدام می کنند ، که در این زمینه ۲۴۷ نفر از فعالان فضای مجازی که در حوزه‌های مختلف اقدام به انتشار تصاویر نامناسب می‌کردند، شناسایی شدند.

سرهنگ کسانی تصریح کرد: البته بسیاری از این افراد به دلیل ناآگاهی دست به این اقدام زده بودند ، که با تذکر تلفنی محتوای نامناسب را حذف کردند.

رئیس پلیس فتا استان یادآور شد: اخیرا نیز در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس ، ۲ مربی باشگاه‌های ورزشی بانوان که در شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی کارآموزان جوان و نوجوان خود می‌کردند شناسایی و به‌منظور پیگیری‌های بعدی به این پلیس احضار شدند.

وی در پایان با بیان اینکه عده‌ای از فعالان فضای مجازی برای کسب شهرت، درآمد و افزایش دنبال کنندگان خود حریم خصوص مراجعین خود را زیر پا می گذارند، گفت: لازم است شهروندان بیش از پیش مراقب چنین رفتارهایی باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و هنجار شکنی ، موضوع را به پلیس گزارش کنند.

یک پاسخ برای “شناسایی ۲۴۷ نفر از متخلفان فضای مجازی در کرمانشاه

  • پ در تاریخ اردیبهشت 9, 1402 گفت:

    با تشکر از پلیس فتا کرمانشاه با متخلفان فضای مجازی برخورد کنید