ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:52

نوسود در احاطه کولبران هنجار شکن/نارضایتی عمومی مردم در اوج + فیلم

نوسود در احاطه کولبران هنجار شکن/نارضایتی عمومی مردم در اوج + فیلم

به گزارش سلام پاوه : بی شک هیچکس دوست ندارد مانع نان درآوردن کسی شود اما مدتها است خیل کثیری از کولبران از نقاط مختلف استان و حتی استان‌های دیگر عازم نوسود شده و متاسفانه هیچگاه رسم مهمان بودن و حفظ حریم میزبان را رعایت نکرده اند. جولان وحشتناک آنها در مسیرهای ورودی شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : بی شک هیچکس دوست ندارد مانع نان درآوردن کسی شود اما مدتها است خیل کثیری از کولبران از نقاط مختلف استان و حتی استان‌های دیگر عازم نوسود شده و متاسفانه هیچگاه رسم مهمان بودن و حفظ حریم میزبان را رعایت نکرده اند.

جولان وحشتناک آنها در مسیرهای ورودی شهرستان پاوه و مسیر پاوه به نوسود با چراغ خاموش ، با سرعت بسیار بالا با سبقت های خطرناک با شاخ به شاخ شدن با خودروهای شهروندان تازه گوشه ای از کار است از مزاحمت های خیابانی برای بانوان در سطح شهر و نوسود پاوه تا اخیر به گواه اعضای شورای شهر نوسود سرقت اموال همشهریان و … تنها بخش کوچکی از این موضوع است.

دو عضو شورای شهر نوسود در این باره به سلام پاوه گفتند: متاسفانه هرشب ما در نوسود باید تا صبح کشیک دهیم که اموال عمومی به سرقت نرود.

آنها اظهار داشتند: سرقت چادر امدادی ، سرقت لباسهای پهن شده در بالکن منازل خانه ، تعرض به باغات و … سرقت شیرآلات سرویسهای بهداشتی ، شکستن شیشه های مکانهای عمومی و حتی منازل مردم ، درگیری با شهروندان نوسودی ، ترافیک و مسدود کردن خیابانهای شهر تنها بخش کوچکی از مشکلات آنها است.

یک شهروند نوسودی هم گفت: واقعا این افراد باعث نا امنی در این شهر شده اند و اگر مسئولان کاری نکنند ما خودمان دست به کار می شویم.

این شهروند با بیان اینکه متاسفانه بانوان شهرمان نیز جرات خارج شدن از خانه را ندارند خواستار برخورد با این هنجارشکنان شد.

 

متاسفانه از حسن نیت مردم شریف شهرستان پاوه و بخصوص نوسود عده کثیری از این کولبران سوء استفاده کرده و دست به هنجار شکنی های وحشتناکی میزنند که در صورت لزوم به آنها اشاره می‌شود.

انتظار عامه مردم شهرستان پاوه و بخصوص مردم مرزدار نوسود برخورد فوری با هنجار شکنان است که از نام کولبر و مظلومیت عده ای از افراد شریف که بنا بر نبود شغل و … دست به کولبری می‌زنند سوءاستفاده کرده و دست به هر اقدام زشتی در شهر نوسود میزنند حتی دزدیدن رخت های پهن شده در بالکن منازل !

می‌طلبد عزمی جدی برای کنترل این نابسامانی شکل گیرد تا شاهد چنین زشتی‌های نباشیم یادمان نرود روزانه گزارش‌ها تصادفات را که هرکسی یکبار در محور نوسود به پاوه و یا بالعکس عبور کرده باشد متوجه می‌شود که اوضاع چیست؟

چند مدت پیش در اقدامی قابل تقدیر از جوانان شهر شاهو مانع کولبرانی که شبانه بدون رعایت یک طرفه بودن بخشی از محور جاده شاهو به پاوه شدند و این افرادی که به راحتی با جان مردم بازی می‌کنند را متوقف و مانع عبور آنها می‌شدند.

امیدواریم مسئولین امر با ساماندهی هرچه سریعتر مرز شوشمی و ایجاد اشتغال پایدار و ممانعت از هنجار شکنانی که تحت نام کولبر با مظلوم نمایی دست به هر کار ناپسندی میزنند برخورد قاطع شود‌. این رسانه همیشه حامی کولبران شریفی بوده است که واقعا به دنبال نان حلال بوده اند نه آن کولبری که مزاحم ناموس مردم شود و دزدی کند و تمام حرمت ها را بشکند و در جاده ها با جان مردم بازی کند‌.