ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 06:15

محور روانسر به کرمانشاه از محورهای بحرانی استان در حوزه تصادفات است

محور روانسر به کرمانشاه از محورهای بحرانی استان در حوزه تصادفات است

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راه روانسر به پاو گفت : محور روانسر به کرمانشاه، در تصادفات از محورهای بحرانی استان است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرهنگ قاسم رضایی رئیس پلیس راه روانسر به پاوه گفت: روزانه ۴۵ تا ۶۰ نفر در ایران در حوادث خودرویی جان خود را از دست می […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راه روانسر به پاو گفت : محور روانسر به کرمانشاه، در تصادفات از محورهای بحرانی استان است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرهنگ قاسم رضایی رئیس پلیس راه روانسر به پاوه گفت: روزانه ۴۵ تا ۶۰ نفر در ایران در حوادث خودرویی جان خود را از دست می دهند که به ازای هر جانباخته ۱۵ تا ۲۰ نفر نیز مصدوم بر جای می گذارد.

وی با اشاره به ازدیاد خودروها افزود: به ازای هر ایرانی دو دستگاه خودرو در کشور وجود دارد.

سرهنگ رضایی گفت: کل نقاط حادثه خیز در کشور ۵۲۰۰ نقطه است که ۳۰۰۰ از این نقاط در جاده ها می باشد.

وی ادامه داد: یکی از محورهای بحرانی ما نیز در سطح استان از بین ۵ محور، محور روانسر به کرمانشاه است که پیک تصادفات ما در قطعه اول که هم اکنون در حال بهسازی است، از پلیس راه تا پل جوانرود یا سه راهی جوانرود ،به طول ۱۱ کیلومتر می باشد.

رئیس پلیس راه روانسر به پاوه با اشاره به آمار کشته شدگان این محور گفت:آمار کشته شدگان ما براثر تصادف در این محور ۱۳ نفر است که ناشی از وضعیت ژئو پولوتیکی و جغرافیایی منطقه است که به صورت کوهستانی می باشد.

وی در پایان گفت: ان شاالله با همکاری کلیه عزیزان، بتوانیم با تلاش و کوشش همه عزیان در طول سه سال ۶۰ درصد از آمار فعلی فوت شدگان را کاهش دهیم و تحقق پیدا کند، و این هم چیزی نیس حز تلاش و کوشش و فرهنگ سازی همه ما.