ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:57

نائب قهرمان زیبایی اندام و پاور لیفتینگ کشور تجلیل شد/ عکس

نائب قهرمان زیبایی اندام و پاور لیفتینگ کشور تجلیل شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت رئیس شورای شهرستان پاوه از نائب قهرمان دو رشته زیبایی اندام و پاور لیفتینگ با حضور فرماندار پاوه تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز فرماندار پاوه در آئینی با حضور محمدهادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان و طالب حیدری رئیس شورای شهرستان پاوه از شاهرخ […]

به گزارش سلام پاوه : به همت رئیس شورای شهرستان پاوه از نائب قهرمان دو رشته زیبایی اندام و پاور لیفتینگ با حضور فرماندار پاوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز فرماندار پاوه در آئینی با حضور محمدهادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان و طالب حیدری رئیس شورای شهرستان پاوه از شاهرخ باباویسی نخبه ورزش پرورش اندام شهرستان پاوه تجلیل شد.

در این مراسم که در دفتر فرماندار پاوه برگزار شد باباویسی به عناوین کسب شده خود در رقابتهای استانی و کشوری اشاره داشت و مشکلات حوزه ورزش پرورش اندام و پاورلیفتینگ را تشریح کرد.

وی با اشاره به وجود استعدادهای بسیاری از شهرستان پاوه در این ورزش گفت: بنده بصورت طبیعی و حتی بدون استفاده از هیچ برنامه دارویی و … بدون مربی توانسته ام در این ورزش به موفقیت دست پیدا کنم و میتوانم رکورددار کشور باشم.

در ادامه فرماندار پاوه با تمجید از این ورزشکار نخبه باینگانی گفت: فرمانداری پاوه برای حمایت از این چنین ورزشکارانی از هیچ کوششی دریغ ندارد.

اردشیر رستمی برای این ورزشکار خوش اخلاق و خوش آتیه و آینده دار توصیه هایی نیز ارائه داد و گفت: ان شاء الله شاهد درخشهای بین المللی و جهانی از وی باشیم.

طالب حیدری رئیس شورای شهرستان پاوه نیز با تمجید از این ورزشکار ارزنده و با استعداد از توجه فرماندار پاوه به جامعه ورزش شهرستان قدردانی کرد و گفت: برای اعتلای ورزش و معرفی و رشد چنین نخبگانی شورای شهرستان آماده حمایت است.

شاهرخ باباویسی قهرمان ارزنده پرورش اندام اصالتا اهل باینگان است که در چند مدت اخیر موفق به کسب دو مقام نائب قهرمانی کشور در دو رشته زیبایی اندام و پاور لیفتینگ شد.

این قهرمان ورزشی که ۱۸ سال سن دارد، دارای مدالهای طلای انتخابی تیم ملی کشور در رشته پاور لیفتینگ و چهار مدال استانی دیگر نیز می باشد.

گفتنی است در این مراسم از مهران احمدی مدیر باشگاه بدن سازی باینگان که نقش بسزایی در پیشرفت این ورزشکار داشته است تقدیر شد.

 

یک پاسخ برای “نائب قهرمان زیبایی اندام و پاور لیفتینگ کشور تجلیل شد/ عکس

  • باینگان در تاریخ بهمن 25, 1401 گفت:

    سلام با تبریک به برادر بزرگوار شاهرخ باباویسی استاندار و فرماندار و بخشدار برادر شاهرخ باباویسی را تشویق نمایند .