ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 08:21

در مقابل زیاده خواهی ها خواهیم ایستاد

در مقابل زیاده خواهی ها خواهیم ایستاد

به گزارش سلام پاوه: فرماندارپاوه در ششمین نشست شورای اداری شهرستان پاوه گفت ؛به خاطر چند قصاب ودامدار اجازه نمی‌دهم حق ۶۴ هزار نفر مردم شهرستان ضایع شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دکتر اردشیر رستمی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار پاوه گفت؛ سکوت و ضعف اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت دلیل […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندارپاوه در ششمین نشست شورای اداری شهرستان پاوه گفت ؛به خاطر چند قصاب ودامدار اجازه نمی‌دهم حق ۶۴ هزار نفر مردم شهرستان ضایع شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دکتر اردشیر رستمی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار پاوه گفت؛ سکوت و ضعف اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت دلیل افزایش غیر متعارف گوشت در شهر پاوه بود.

وی افزود؛ با بررسی های به عمل آمده از شهر ها و شهرستان های مجاور قیمت گوشت از ۲۵۰ هزار تومان فراتر نرفته است در حالی که در پاوه ۲۹۰ و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رفته است.

فرماندار پاوه گفت؛ بخشی از گرانی گوشت ناشی از سیاست غلط صادرات دام از کشور و قاچاق دام صورت گرفت و تاثیر زیادی در گران شدن این کالا داشت.

دکتر رستمی تصریح کرد؛در این ایام کوتاه چند روزه که قیمت مصوب گوشت به قصابی اعلام شد متولیان بازار به حدی ضعیف همه کردند که در حوزه تهیه دام ، فروش گوشت و کشتار دام ،اقدام به تهدید تهیه کنندگان دام ، قصابیهای همراه مردم و در آخرین حربه خود از رفتن سلاخ ها به کشتارگاه جلوگیری کرده بودند.

فرماندار پاوه با تاکید بر اینکه در مقابل زیاده خواهی ها خواهیم ایستاد گفت؛ برخورد بدون مماشات با قصابان و دامداران متخلف به عنوان اخلالگران اقتصادی و مدیران و متولیان بازار در دستور کار حوزه اجرایی ، امنیتی و قضایی شهرستان است و گزارش این برخوردها و اسامی متخلفان به اطلاع مردم شریف پاوه خواهد رسید.