ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 02:20

اختصاص دستگاه MRI به پاوه کمترین خدمت به این مردم است/ اخبار امیدبخشی از مرز به گوش میرسد

اختصاص دستگاه MRI به پاوه کمترین خدمت به این مردم است/ اخبار امیدبخشی از مرز به گوش میرسد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به رشادت و فداکاری مردم شهرستان پاوه طی ۴۳ سال اخیر در صیانت از تمامیت ارضی کشور و همراهی با نظام گفت ؛ اختصاص و استقرار دستگاه MRI کمترین خدمت به این مردم شریف است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به رشادت و فداکاری مردم شهرستان پاوه طی ۴۳ سال اخیر در صیانت از تمامیت ارضی کشور و همراهی با نظام گفت ؛ اختصاص و استقرار دستگاه MRI کمترین خدمت به این مردم شریف است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دکتر رستمی با اشاره وجود پزشکان متخصص در شهرستان به ضرورت اختصاص این دستگاه به بیمارستان پاوه و جلوگیری از تردد مردم به مرکز استان و تحمل هزینه ها و خطرات ناشی از سفر بر پیگیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این خصوص تا حصول نتیجه تاکید کرد.

فرماندار پاوه با اشاره به اجرای بخشی از زیر ساخت های پایانه مرزی شوشمی به منظور تردد مسافر از این مرز گفت؛ خبرهای مسرت بخش و امید آفرینی در روزهای پیش رو در این خصوص به استحضار مردم شریف شهرستان خواهد رسید.

اردشیر رستمی در بخش دیگری از سخنانش از مدیران بانک‌ها به خاطر توقف در پرداخت تسهیلات اشتغال انتقاد کرد و گفت؛ هیچ عذر و بهانه ای در این زمینه از بانک‌ها پذیرفته نیست وقتی پرونده ای تکمیل و آماده پرداخت باشد ولی پرداخت نشود.

 فرماندار پاوه مهمترین دغدغه دولت را ایجاد اشتغال و رفع بیکاری عنوان کرد وگفت؛ اهمال هیچ دستگاهی به ویژه بانک‌ها در این زمینه پذیرفتنی نیست.

 دکتر رستمی بر پایش روزانه و مستمر آب شرب شهر پاوه و اطمینان از سلامت آن توسط شبکه بهداشت و درمان و امور آب و فاضلاب تاکید و گفت؛ باید نتیجه پایش برای مردم اعلام شود.

 فرماندار پاوه موضوع ترافیک شهر پاوه را یک زخم کهنه عنوان کرد و گفت؛ ادارات عضو شورای ترافیک در زمینه درمان این زخم اهمال کرده اند و این موضوع موجب زحمت و نگرانی مردم شده است.

 اردشیر رستمی از عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک بشدت انتقاد کرد و دستگاههای مرتبط باید نسبت به اجرای عملی مصوبات اقدام در غیر این صورت مصداق بارز ترک فعل از وظایف ذاتی آنها محسوب و برخورد قضایی با آنها خواهد شد.