پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 01:20

قابل توجه مسئولین محترم شهرک کارگاهی پاوه را دریابید…!!!

قابل توجه مسئولین محترم شهرک کارگاهی پاوه را دریابید…!!!

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امروزه، رشد روزافزون شهرها و توسعه شهری با توسعه صنعتی همراه شده است و در برخی شهرها این ارتباط چنان عمیق است که در صورت عدم وجود یک نظام کالبدی – فضایی مؤثر، باعث نابسامانی شهر در حال توسعه می شود. رشد شهرهای صنعتی در کشور ما نیز چنان […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امروزه، رشد روزافزون شهرها و توسعه شهری با توسعه صنعتی همراه شده است و در برخی شهرها این ارتباط چنان عمیق است که در صورت عدم وجود یک نظام کالبدی – فضایی مؤثر، باعث نابسامانی شهر در حال توسعه می شود. رشد شهرهای صنعتی در کشور ما نیز چنان حیرت آور بوده که همه ابعاد زندگی شهروندان را دچار تغییرات دامنه دار و عمیقی نموده است. بنابراین، جبران برخی پدیده های ناخوشایند حاضر از طریق همگامی با آخرین روش ها و ساز و کارهای نوین توسعه شهری از ملزومات اجتناب ناپذیر مدیریت شهری خواهد بود.

در چند روز گذشته  خبرنگار سلام پاوه و تعدادی از بازرسان به پیشنهاد مهندس شفیعی  رئیس اتاق اصناف پاوه بازدیدی میدانی از شهرک کارگاهی داشتیم،در ابتدای بازدید و قبل از ورود همه در یک شهرک کارگاهی پاوهنگاه متاثر شدیم

انتظارات چیزی نبود که قبل از بازدید مد نظر باشد این مکان یا به اصطلاح شهرک  کارگاهی خیلی از شهرک گارگاهی که مد نظر بود فاصله داشت در فکری عمیق و تامل بر انگیز فرو رفتم و مقایسه ای داشتم با شهرک های کارگاهی شهرهای همجوار پاوه (روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی) که وضعیت تاسف بار شهرک کارگاهی پاوه ناراحتی و افسوسم را دو چندان کرد .

بعد از مشاهده میدانی که با همراهان داشتیم متوجه شدیم که هیچ یک از آیتم هایی که یک شهرک گارگاهی می بایست داشته باشد نداشت که جای بسی تاسف است؟؟
افرادی را در آنجا ملاقات کردیم که همه از استادان و صاحبان فن در حرفه و پیشه خود بودند که هر کدام به مشکلات و و موانعی که بر سر کار خود داشتند پرداختند و اعلام کردند که بارها این حرفها و مشکلات را مطرح کرده ایم اما فارغ از این که کسی پیگیر مسائل و مشکلات ما باشد……..
عده ای از آنها به وضعیت بد جاده و خاکی بودن آن اشاره داشتند عده ای دیگر به مشخص نبودن زمین خود و عدم تفکیک این زمین ها اشاره ای داشتند عده ای دیگر از نبود حتی یک سرویس بهداشتی برای رفع حاجت ابراز گلایه می کردند که یک شهرک گارگاهی چرا نباید سرویسی بهداشتی نداشته باشد،برخی از نبود امنیت آنجا در شب و وسایل و امکاناتی که در آنجا داشتند ابراز ناراحتی میکردند،بیشتر آنها از نبود آب آشامیدنی گلایه می کردند که حقیقتا بسیار در وضع اسفناکی بود برخی دیگر اعلام کردند که چند سال گذشته زمین خریداری کرده اند اما هر روز که می روند در آنجا مشغول فعالیت شوند سه نفر همزمان به عنوان صاحب آن پیدا می شوند که جا دارد دادستان محترم در این زمینه حتما رسیدگی کنند.

شهرک کارگاهی پاوه

علی ایحال مهندس بهروزشفیعی به عنوان مسئول اتاق اصناف قول مساعد دادند که این مشکلات و موانع را در یک جلسه به سمع ونظر فرماندار محترم برسانند و نتیجه کار را به آنها اعلام کند.

امیدواریم که مسئولین مربوطه اداره محترم صنعت،معدن و تجارت،دادستان محترم ،اتاق اصناف،ادارات آب و برق شورای محترم شهر و شهرداری هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنند که در آینده شاهد رونق و توسعه این شهرک کارگاهی باشیم و شهرمان خالی از مشاغل و صنوف آلاینده باشد.

بدون شک با حضور مهندس شفیعی در راس اتاق اصناف پاوه امیدواری ها به بهبود و ضعیت بازار و شهرک کارگاهی بیش از گذشته است اما این را هم باید دانست که آقای شفیعی و هیئت مدیره جدید به تنهایی توانایی حل مشکلات گسترده شهرک کارگاهی را ندارند و لزوم توجه ویژه مسئولان ارشد شهرستان را بیش از پیش لازم و ضروری می کند.

شهرک کارگاهی پاوه

6 پاسخ برای “قابل توجه مسئولین محترم شهرک کارگاهی پاوه را دریابید…!!!

  • شهروند در تاریخ شهریور 14, 1393 گفت:

    دریغا کسی به پرونده شهرک کارگاهی رسیدگی نمی کند .چرا؟!؟!؟!…

  • بنده خدا در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    با نظر آسوخان، شهروند و کنجکاو موافقم

  • جوشکار در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    اخه هی میگن مزاحم .جمع کنید و برید .بریم کجا اخه اینم شهرکه ما داریم اقای …. مسئول شهرک چرا جواب گو نیستند فقط پول به جیب بزنند و برند اخه خدا رو خوش میاد منه کارگر از کجا پول ان همه اجاره و یا خرید ان مثلا شهرک رو بدم . اقای شفیعی خودشون قبول دارن ما بریم اونجا .خواهش میکنم امام جمعه شهردار فرماندار و …… رسیدگی کنید .تا کی شهر ما نمیخواد به سرانجام برسه چپاول و غارت تا به کی

  • کنجکاو در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    ما هم با نظر شهروند موافقیم و از اقای فرماندار تقاضا داریم هر چه سریعتر پیگیری نمایند

  • شهروند در تاریخ شهریور 2, 1393 گفت:

    سلام امیدواریم پرونده شهرک کارگاهی در سر میز دادگستری باز وپیگیری شود

  • آسو خان در تاریخ شهریور 2, 1393 گفت:

    خواسته ما از مسوولان:
    شهرک کارگاهی بایستی فعال گردد و مشاغل مزاحم سطح شهر به انجا منتقل گردند
    تا شهرمان در روند توسعه قرار گیرد.
    این انتظاری است که ما شهروندان از مسوولان شهرمان مخصوصاً مسوولان حوزه خدمات شهری از جمله شهرداری، شورای شهر، صنعت ، معدن و تجارت، اتاق اصناف و امور صنفی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، گاز، مخابرات، پست و … داریم
    امید که ما را مساعدت نمایند