پ 13 اردیبهشت 1403 ساعت 00:51

شهردار پاوه خبر داد :نصب المان جدید در بلوار ورودی شهر

شهردار پاوه خبر داد :نصب المان جدید در بلوار ورودی شهر

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از نصب المان جدید و تغییر شکل المان قدیمی در بلوار ورودی این شهر خبر داد . به گزارش خبر نگارسلام پاوه ، سلام خسروی با اشاره به طراحی اولیه و ساخت این المان گفت : این المان از نوع انار و جنس آن بتن که ارتفاع آن […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از نصب المان جدید و تغییر شکل المان قدیمی در بلوار ورودی این شهر خبر داد .

به گزارش خبر نگارسلام پاوه ، سلام خسروی با اشاره به طراحی اولیه و ساخت این المان گفت : این المان از نوع انار و جنس آن بتن که ارتفاع آن 4 متر که دارای پایه و سبد حصیری همراه با انار المان انارمی باشد .

خسروی به تحول ورودی شهر پاوه با اجرای طرح های زیباسازی و نصب المان جدید اشاره کرد و افزود : زیبا سازی در ورودی به عنوان نماد یک شهر تأثیر فراوانی در جذب توریسم و گردشگر دارد.

شهردار پاوه بر لزوم هويت بخشي به شهر پاوه در مبادي ورودي و خروجی تأکید کرد و اظهار داشت : ورودي شهر يكي از مهمترين بخش هايي است كه در نگاه اول نظر هر بيننده اي را به خود جلب مي كند .

وی اجرای طرح های جدید و خلاق در ساماندهی ورودی شهر را علاوه بر نصب این المان جدید ضروری دانست و خاطر نشان کرد : رسالت شهرداری پاوه استفاده از طرح هاي جدید توسط کارشناسان و هنرمندان است تا فضاي شهری مناسب را برای شهروندان ایجاد نماید .

سلام خسروی در پایان از تمامی کارشناسان گرافیک ، هنرمندان و مهندسین درخواست کرد که طرح ها و برناهای جدید خود را در جهت بهبود فضاهای شهری و ایجاد شهری در خور و شأن مردم این دیار کهن به صورت مکتوب به واحد روابط عمومی شهرداری پاوه تحویل و یا به صورت فایل PDF از طریق پست الکترونیکی به آدرس info@pavehcity.ir یا shahrdaripaveh@yahoo.com ارسال نمایند.

المان انار

10 پاسخ برای “شهردار پاوه خبر داد :نصب المان جدید در بلوار ورودی شهر

  • cزهره در تاریخ شهریور 14, 1393 گفت:

    پاوه بیشتر از تغییر یک ماه به یک ماه این المان ها به گسترش یا احداث یک بلوار جدید احتیاج داره

  • آرش در تاریخ شهریور 11, 1393 گفت:

    باتشکر از زحمات شهرداری
    ولی بلوار جانبازان هیچ شباهتی به ابتدای شهر ندارد آدم از چورژی به بعد فکر می کنه که وارد پاوه شده کاش یه فکر اساسی نیز برای ورودی شهر و احداث بلوار جدید صورت بگیره

  • تابان در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    مصنوعی درست شده خیلی ها هستن تو شهر خودمون که با گچ خیلی بهتر از این رو میتونستن درست کنن. هزینه ای شده کاش بهتر درست می شد.

  • شهر نشین در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    با عرضسلام وخسته نباشید به شهردار زحمتکش وشورای دلسوز

    من به عنوان وظیفه از شهردار وشورا تشکر وقدردانی میکنم همیشه موفق وپیروز باشید

  • کنجکاو در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    کاش سری به شهر ساوه میزدید و از سبد انار انجا الگو میگرفتید

  • شهروند در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید
    المان قبلی خیلی جالب تر بود حیف هزینه ای که برای این سبد خرج کردید.

  • کژال میرابادی در تاریخ شهریور 10, 1393 گفت:

    عرض سلام و خدا قوت ب شهردار محترم وتما می کسا نی ک در راستای خدمت ب مردم تلا ش می کنند .از انجا یکه شهر ما در مسیر تردد تعدادی از هموطنا نمان ب مقصد سلطان اسحاق می با شد جا دارد ک در این تا بلو های مسیر یا ب به این مکان نیز اشا ره شود. با تشکر مجدد

  • اسما در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    با تشکر از زحمات شهردار محترم لازم است یاداور شوم که نهال درختی که در جلو نماد قرار گرفته جلو دید رو میگیره مخصوصا از سمتی که داخل شهر میای.اگه امکان داره نهال را جابجا کنید بهتره.متشکرم.

  • یاسر در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    خسته نباشی شهردار زحمتکش .

  • سبد باف در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    متشکریم ولی سبدش بسیار بدقواره است و ماهیت سبدهای خودمان را ندارد. لاقل از درویش ابراهیم داریانی نظرخواهی می کردید. گرافیست می خواهی چکار