ی 27 خرداد 1403 ساعت 11:07

عفو و تخفیف مجازات ۱۵ نفر از متخلفین صنفی توسط تعزیرات حکومتی پاوه

عفو و تخفیف مجازات ۱۵ نفر از متخلفین صنفی توسط تعزیرات حکومتی پاوه

به گزارش سلام پاوه: رئیس شعبه تعزیرات حکومتی پاوه از عفو و تخفیف مجازات ۱۵ نفر از متخلفین واحدهای صنفی خبر داد. حامد ترکاشوند در تشریح این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: اخیرا ۱۵ فقره پرونده تخلف از سوی اتاق اصناف و اداره صمت پاوه برای واحدهای صنفی تشکیل شده بود که با توجه […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس شعبه تعزیرات حکومتی پاوه از عفو و تخفیف مجازات ۱۵ نفر از متخلفین واحدهای صنفی خبر داد.

حامد ترکاشوند در تشریح این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: اخیرا ۱۵ فقره پرونده تخلف از سوی اتاق اصناف و اداره صمت پاوه برای واحدهای صنفی تشکیل شده بود که با توجه به همراهی و همکاری این واحدهای صنفی در ماههای اخیر با مردم و ارایه خدمات عمومی برخلاف خواسته‌ی اعتصاب گران و اغتشاشگران تعزیرات حکومتی پاوه به واسطه این اقدام برای آنها رافت اسلامی و مجازات آنها در صورت عدم ارتکاب جرم تعلیق و از پرداخت جریمه معاف شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی به همراه سایر ارگانهای مسئول به نسبت سالیان گذشته بیشتر و بهتر بازار را رصد میکند، افزود: چنانچه واحد صنفی در ارائه خدمات عمومی و یا در صدد برهم زدن و اختلال در بازار کوتاهی کند قطعا از دید تعزیرات حکومتی پنهان نخواهد ماند.

ترکاشوند ادامه داد: این شعبه هم برای واحدهای صنفی که بیشتر خدمات به مردم ارائه میدهند چنانچه در طول سال رعایت انصاف را داشته و برای آنها پرونده تخلف تشکیل نشده باشد قطعا رافت اسلامی برای آنها در نظر گرفته میشود.

وی در پایان به واحدهای صنفی متخلف اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه سران سه قوه واحدهای صنفی که اقدام به گرانفروشی،کم فروشی، احتکار، تقلب و …..انجام دهند بسته به میزان تخلف از ۱۰ تا ۵۰ برابر برای آنها جریمه درنظر گرفته میشود. لذا توصیه میشود تمامی واحدهای صنفی رعایت قانون و حقوق شهروندی را انجام دهند.