د 28 خرداد 1403 ساعت 15:01

نمایشگاه کتاب در شهرستان روانسر برپا شد

نمایشگاه کتاب در شهرستان روانسر برپا شد

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتابی در کتابخانه عمومی فجر شهرستان روانسر افتتاح شد.     رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در راستای افزایش انگیزه برای مطالعه  با همکاری کتاب فروشی وفایی و کتابخانه های عمومی شهرستان روانسر […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتابی در کتابخانه عمومی فجر شهرستان روانسر افتتاح شد.نمایشگاه کتاب روانسر

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در راستای افزایش انگیزه برای مطالعه  با همکاری کتاب فروشی وفایی و کتابخانه های عمومی شهرستان روانسر از ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری لغایت ۵ خرداد ماه این نمایشگاه کتاب برپا شده است و علاقمندان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ از آن بازدید کنند.

 

محمد رئوف محمدی زاده گفت :چهار هزار جلد کتاب در ۵۰۰ عنوان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

وی افزود: کتاب های این نمایشگاه در زمینه های علوم قرآنی ، دین، تاریخ، کودکان، روانشناسی، فرهنگ و دایره المعارف، تغذیه و سلامت، ادبیات و هنر با ۲۵ درصد تخفیف ارائه شده است.

 

وی یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه را بخش کتاب و نرم افزارهای قرآنی اعلام کرد و افزود: تولیدات این بخش با تخفیف ۲۰ درصد ارائه می‌شود.

 

گفتنی است این نمایشگاه با حضور سرپرست فرمانداری روانسر و امام جمعه و تنی چند از مسئولین ادارات افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب روانسر