ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:43

دومین جلسه هماهنگی سالگرد بمباران شیمیایی شهر نودشه

دومین جلسه هماهنگی سالگرد بمباران شیمیایی شهر نودشه

به گزارش سلام پاوه : دومین جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد بمباران شیمیایی نودشه با حضور امام جمعه نودشه و جمعی از معتمدین این شهر مرزی روز گذشته 14 اسفند ماه در محل کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه :  در این نشست حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی […]

به گزارش سلام پاوه : دومین جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد بمباران شیمیایی نودشه با حضور امام جمعه نودشه و جمعی از معتمدین این شهر مرزی روز گذشته 14 اسفند ماه در محل کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد.نشست هماهنگی نودشه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه :  در این نشست حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه نودشه و سرپرست شهرداری اقای علی منور (از جانباز شیمیایی)تاریخچه مختصری از چگونگی وقوع بمباران شیمیایی نودشه در تاریخ 26اسفند 67 را جهت استحضار حاضرین بیان داشتند.

امام جمعه شهر نودشه مقاومت و عدم تخلیه شهر نودشه بعنوان یک مرکز مهم پشتیبانی جهت رزمندگان اسلام را عامل اصلی بمباران شیمیایی دانست و گفت: ارتش عراق کینه مردم نودشه را به همین خاطر به دل گرفت که در طول 8سال دفاع مقدس حاضر نشدند برای یک لحظه نودشه را خالی کنند .

وی همزمان بودن بمباران شیمیایی نودشه با حلبچه را علت اصلی عدم رسانه ای کردن این حادثه تلخ دانست و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این مراسم بتوانیم این حادثه را جهانی کنیم.

سپس حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم سالگرد بمباران شیمیایی نودشه بیان نمودند و در پایان مصوباتی به تصویب رسید و تمامی مسائل مربوطه به مراسم مورد بررسی واقع گردید.

نشست هماهنگی نودشه