ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 05:13

فیلمساز جوان پاوه ای افتخار آفرید/ سینا بر قله افتخار جشنواره ملی رویش

فیلمساز جوان پاوه ای افتخار آفرید/ سینا بر قله افتخار جشنواره ملی رویش

به گزارش سلام پاوه : کارگردان و فیلمساز جوان پاوه ای با فیلم کوتاه “بوکه بارانه” صاحب رتبه اول جشنواره ملی رویش در شیراز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سینا ولدبیگی فیمساز و کارگردان جوان و آینده دار پاوه در بخش فیلم داستانی با فیلم کوتاه ” بوکه بارانه ” در دهمین جشنواره ملی […]

به گزارش سلام پاوه : کارگردان و فیلمساز جوان پاوه ای با فیلم کوتاه “بوکه بارانه” صاحب رتبه اول جشنواره ملی رویش در شیراز شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سینا ولدبیگی فیمساز و کارگردان جوان و آینده دار پاوه در بخش فیلم داستانی با فیلم کوتاه ” بوکه بارانه ” در دهمین جشنواره ملی رویش شرکت کرد و توانست مقام نخست این جشنوار را از آن خود کند.

در آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان کل کشور که با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، استاندار فارس و جمعی از معاونان و مدیران فرهنگی و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار گردید. سینا ولدبیگی در بخش جشنواره فیلم کوتاه موفق شد با فیلم کوتاه بوکه بارانه جایگاه نخست این جشنواره را از آن خود کند.

دکتر علی حفیظی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شیراز در این مراسم اعلام کرد: ۳۵۰۰ اثر از ۸۰ دانشگاه به دهمین جشنواره ملی رویش ارسال شده است.

وی اظهار داشت که امروز جشنواره رویش به ثبات خوبی رسیده و نیازمند بازنگری و تقویت نقاط ضعف هاست

این مقام وزارت افزود: با پیگیری های انجام شده، جشنواره حرکت در تقویم بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته و دانشجویان حائز رتبه های این جشنواره، از تسهیلات بنیاد نخبگان بهره مند خواهند شد.

گفتنی است سینا ولدبیگی اصالتا اهل روستای نوریا از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه می باشد.