پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 23:38

جلسه توجيه و تشكيل پرونده تسهيلات اصناف برگزار شد

جلسه توجيه و تشكيل پرونده تسهيلات اصناف برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : جلسه توجيه و تشكيل پرونده تسهيلات اصناف با حضور مسئول اتاق اصناف كرمانشاه، رئيس اداره صنعت معدن و تجارت پاوه و نمايندگاني از واحدهاي صنفي پاوه برگزار شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله : جلسه توجيه و تشكيل پرونده تسهيلات اصناف با حضور مسئول اتاق اصناف […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه توجيه و تشكيل پرونده تسهيلات اصناف با حضور مسئول اتاق اصناف كرمانشاه، رئيس اداره صنعت معدن و تجارت پاوه و نمايندگاني از واحدهاي صنفي پاوه برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله : جلسه توجيه و تشكيل پرونده تسهيلات اصناف با حضور مسئول اتاق اصناف كرمانشاه، رئيس اداره صنعت معدناتاق اصناف و تجارت پاوه و نمايندگاني از واحدهاي صنفي پاوه برگزار شد.

در اين جلسه مسئول اتاق اصناف كرمانشاه در رابطه با تسهيلات واحدهاي توليدي و بخش فني اظهار داشت:بر اساس بررسي هاي به عمل آمده از شهرهاي استان كرمانشاه جهت راه اندازي واحدهاي توليدي بيش از 700 ميليارد ريال اعتبارات نياز است.
اسدي با بيان اينكه اعتبارات، مشمول طرحهاي با پروانه دائم خواهد بود افزود: در بخش توليدي ، طرحهاي ايجاد شده بايد بر اساس قانون نظام صنفي ايجاد شوند و در غير اين صورت نسبت به حذف و يا اصلاح آن اقدام خوهيم كرد.
وي گفت: طرحهاي ايجادي متقاضيان بايد توجيهات لازم را براي مكان مناسب، ايجاد اشتغال و استفاده از دستگاههاي توليدي ارائه دهند.
وي تصريح كرد:هدف اوليه اين گونه تسهيلات افزايش انگيزه مشاركت بخش خصوصي در فعاليتهاي اقتصادي كشور و در نهايت ايجاد بستر لازم كاهش تصدي دولت در امور اقتصادي بوده است.
وي آئين نامه هاي اجرايي طرحها را در چارچوب نظام صنفي خواند و ادامه داد: با انتخاب عنوان مناسبي براي طرح، نوسازي و بازسازي، تجهيز طرحهاي ايجادي يا ايجاد شغل بايد بر اساس چارچوب هاي قانون نظام صنفي عمل شود.
اسدي گفت: اعطاي تسهيلات براي واحدهاي صنفي را كه از صادرات كالا به خارج استفاده مي كنند در اولويت قرار دارند.
در ادامه مسئول اتاق اصناف كرمانشاه نسبت به توجيه تشكيل پرونده اعطاي تسهيلات به متقاضيان به ايراد سخناني پرداخت.