ج 31 فروردین 1403 ساعت 18:00

۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌های اورامانات هزینه می‌شود

۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌های اورامانات هزینه می‌شود

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مرمت ۵٨ کیلومتر از جاده‌های شهرستان‌های منطقه اورامانات شامل آسفالت و بهسازی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت. آرش لهونی در گفت وگو با خبرنگارسلام پاوه افزود: این اعتبار در تفاهم نامه با وزیر راه و شهرسازی منعقد شده و فرآیند […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مرمت ۵٨ کیلومتر از جاده‌های شهرستان‌های منطقه اورامانات شامل آسفالت و بهسازی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

آرش لهونی در گفت وگو با خبرنگارسلام پاوه افزود: این اعتبار در تفاهم نامه با وزیر راه و شهرسازی منعقد شده و فرآیند انتحاب پیمانکار برای اجرای پروژه های مرتبط نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در شهرستان پاوه ۵/۵ کیلومتر از محور سه راهی شمشیر – باینگان، ۵/۵ کیلومتر از محور پاوه – خانقاہ – گلال و یک کیلومتر راه روستای تشار از محل این اعتبار آسفالت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شهرستان جوانرود نیز آسفالت فاز دوم محور جوانرود – شروینه به طول هفت کیلومتر، محور جوانرود – کوزران چهار کیلومتر و سراب بس به سید عالی یک کیلومتر بهسازی و آسفالت انجام خواهد شد.

آرش لهونی یادآور شد: در حوزه استحفاظی شهرستان روانسر نیز ۲/۵ کیلومتر از محور روانسر – نهرابی، ۸/۵کیلومتر از مسیر روانسر ـ کوزران و ۱۰ کیلومتر از محور روانسر – کامیاران بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

وی گفت: بخشی از این اعتبار نیز برای آسفالت و بهسازی پنج کیلومتر از مسیر حشمر – دنگی، پنج کیلومتر از محور تازه آباد – ازگله و سه کیلومتر از محور شهر میرآباد در شهرستان ثلاث باباجانی هزینه خواهد شد.

اورامانات به منطقه ای در شمال غربی استان کرمانشاه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می‌شود.