پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:48

بسیاری از مدیران در حال رنگ عوض کردن هستند/موافق نیستم که دولت جدید از مدیران دولت روحانی استفاده کند

بسیاری از مدیران در حال رنگ عوض کردن هستند/موافق نیستم که دولت جدید از مدیران دولت روحانی استفاده کند

به گزارش سلام پاوه: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: الان متاسفانه بسیاری از مدیران در حال رنگ عوض کردن هستند تا بتوانند در دولت رئیسی بمانند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از مرصاد:حسنعلی مهدوی چشمه گچی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در استان کرمانشاه در جلسه ای مجازی که در تالار گفتگوی […]

به گزارش سلام پاوه: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: الان متاسفانه بسیاری از مدیران در حال رنگ عوض کردن هستند تا بتوانند در دولت رئیسی بمانند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از مرصاد:حسنعلی مهدوی چشمه گچی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در استان کرمانشاه در جلسه ای مجازی که در تالار گفتگوی استان کرمانشاه در فضای روبیکا برگزار شد در خصوص استفاده از مدیران دولت آقای روحانی در دولت سیزدهم اظهار داشت: بنده موافق نیستم که دولت جدید حتی از یک مدیر از مدیران دولت روحانی استفاده کند چه برسد به مدیر ارشدی مثل استاندار.

وی خاطرنشان کرد: بنده با استفاده از مدیران دولت آقای روحانی چه از سطح وزرا تا مدیران کل در داخل استان ها راضی نیستم به دلیل اینکه دولت سیزدهم باید ۴سال آینده کارنامه خود را در معرض افکار عمومی قرار دهد لذا باید از مدیران خود استفاده کند مدیرانی که عملاً به مبانی چنین دولتی که در شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی اعلام شده پایبند باشند.

مهدوی چشمه گچی افزود: با نگاهی به کشورهای خارج می‌بینیم وقتی جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روی کار می‌آید تمام وزرا و نیروها را از همان حزب انتخاب می‌کند و یا نمونه‌هایی در کشورهای دیگر، لذا در کشور ما گرچه احزاب قوی وجود ندارند ولی همین دولتی که در راس کار آمده و در انتخابات شعارهایی را داده باید طبق همان مدیران را انتخاب کند تا ۴سال بعد مردم بتوانند قضاوت خوبی در مورد عملکرد دولت داشته باشند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: اگر بخواهد از نیروهای دولت گذشته استفاده کند در ۴سال آینده بیشتر تقصیرات را می شود بر نفوذ این افراد انداخت لذا برای اینکه این شبهه پیش نیاید از نیروهایی که عملاً نشان دادند که به برنامه‌های آقای رئیسی پایبند هستند استفاده شود.

وی ادامه داد: الان متاسفانه بسیاری از مدیران در حال رنگ عوض کردن هستند تا بتوانند در دولت رئیسی بمانند در استان کرمانشاه نیز شاهد هستیم که مدیری ۴۰ سال مدیرکل بوده چند روز پیش در یکی از رسانه ها ذکر خیر از وزارت متبوع خود داشته این چنین نیروهایی در حقیقت آفت هستند چرا که این افراد فقط حفظ میز و منصب برایشان اهمیت دارد.

مهدوی چشمه گچی عنوان کرد: امیدوارم در استان کرمانشاه نیروهایی که منتسب به دولت آقای رئیسی هستند کاری کنند که هیچکدام از نیروهایی که اینچنین هستند و رنگ عوض می کنند و یا به این دولت واقعا از صمیم قلب عقیده ندارند و برنامه‌های آن را قبول ندارند صاحب پست و مقام نشوند تا انشاالله ۴ سال آینده اگر خیر و برکت و رفع تنگناهای مردم رخ دهد همه را به پای آقای رئیسی بنویسند و اگر غیر از این است دولت آقای رئیسی جوابگو باشد.