پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 18:56

قدردانی از مردم‌ فهیم و حامی مستضعفین /جمع آوری بیش از ۶۰ میلیون تومان 

قدردانی از مردم‌ فهیم و حامی مستضعفین /جمع آوری بیش از ۶۰ میلیون تومان 

به گزارش سلام پاوه؛بهترین درودها نثار مردمان شعور محور و شورانگیزی باد که هر بار که بال همت می‌گشایند با دستان پرتوان برگی زرین بر کتاب نیکویی و احسان که از مهمترین توصیه های آموزه دینی ماست می افزایید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: از طرف پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و خانواده نیازمند کمک […]

به گزارش سلام پاوه؛بهترین درودها نثار مردمان شعور محور و شورانگیزی باد که هر بار که بال همت می‌گشایند با دستان پرتوان برگی زرین بر کتاب نیکویی و احسان که از مهمترین توصیه های آموزه دینی ماست می افزایید.
به گزارش خبرنگار سلام پاوه: از طرف پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و خانواده نیازمند کمک های بی‌دریغ شما را ارج می‌نهیم و جزای کامل و کثیر را به پاس این یاری و مساعدت را برای شما از‌ پروردگار کثیر البرکات مسئلت مینماییم.

اهدای مبلغ ۶۰ میلیون تومان در مدت کمتر از یک هفته از فراخوان(سلام پاوه)و روشن نمودن چراغ معیشت خانواده ای در وانفسای کنونی کاری است بزرگ که تنها از شما سروران گرامی شریف بر می آید.

ضمن قدردانی مجدد از شما خوبان اعلام میکنیم مبلغ ۶۰ میلیون تومان جمع آوری شده ۳۳/۲۰۰(سی‌و سه میلیون و دویست هزارتومان) توسط مردم و فراخوان پایگاه خبری سلام پاوه جمع آوری شده است.که با پیگیری مجدد مجموعه سلام پاوه و همچنین با نیت خیرخواهانه هنرمند مطرح کشور محسن چاوشی و اقدامات نیکوی وی و مجموعه و رایزنی دکتر نذیر دولت خواه عضو شورای شهر و خانم حیدری از نیکوکاران ساکن کرمانشاه مبلغ و ۲۶/۸۰۰(بیست و شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) به این خانواده اهداء شده است. 

در پایان ضمن تشکر از تمام مردم خیر و نیکوکار کار پاوه و اورامانات و همچنین همکاری دادستان محترم شهرستان از شما نیکوکاران طلب دعای خیر برای ما و شفای عاجل بیماران این خانواده و همه خانواده هایی که درگیر بیماری هستند بازهم از اعتماد شما به ما تقدیر و تشکر میکنیم.

 

یک پاسخ برای “قدردانی از مردم‌ فهیم و حامی مستضعفین /جمع آوری بیش از ۶۰ میلیون تومان 

  • فقط خدا در تاریخ شهریور 10, 1400 گفت:

    انشالله که هرچه زود تر شفا پیدا کنن