ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 08:31

آتش‌سوزی منطقه «بوزین و مره‌خیل» پاوه مهار شد/ گزارش تصویری

آتش‌سوزی منطقه «بوزین و مره‌خیل» پاوه مهار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : سرپرست فرمانداری پاوه، از مهار آتش در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه خبر داد. جلیل بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل در عصر چهارشنبه به وقوع پیوست که بیشتر این آتش سوزی در محدوده […]

به گزارش سلام پاوه : سرپرست فرمانداری پاوه، از مهار آتش در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه خبر داد.

جلیل بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار داشت: آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل در عصر چهارشنبه به وقوع پیوست که بیشتر این آتش سوزی در محدوده سرزمینی اقلیم کردستان عراق بوده که بلافاصله نیروهای مردمی و دوستدار محیط زیست، نیروهای هلال احمر، راهداری، آتش‌نشانی و تیپ تکاور انصارالرسول نیروی زمینی سپاه، مرزبانی، محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری‌های پاوه، باینگان و بانه‌‌وره برای مهار آتش پای کار آمدند.

وی از مهار کامل آتش‌سوزی گسترده بوزین و مرخیل در یک هماهنگی ستادی خبر داد و گفت: ساعت یک بامداد نیروهای ستادی، نظامی و مردمی توانستند، آتش را مهار کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه به شعله ور شدن آتش به طول چهار کیلومتر در منطقه اشاره و بیان کرد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی شهرستان پاوه مسیری به طول پنج کیلومتر را برای دسترسی خودروهای آتش‌نشان و سایر نیروهای مهار کننده ی آتش تیغه‌زنی و فراهم کردند.

بالایی از استقرار نیروهایی در منطقه به منظور رصد احتمالی برافروخته شدن آتش و مهار آن خبر داد و گفت: از تمامی نیروهایی که در مهار آتش ستاد مدیریت بحران را مساعدت کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.