ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:33

دادستان: آب هانه کوان ۱۷ خرداد وارد مدار شبکه توزیع آب پاوه می شود

دادستان: آب هانه کوان ۱۷ خرداد وارد مدار شبکه توزیع آب پاوه می شود

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: ان شالله حداکثر تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه سال جاری آب شرب سالم و بهداشتی هانه کوان وارد شبکه توزیع آب شهرستان می گردد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه از جمله طرحهایی است که […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: ان شالله حداکثر تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه سال جاری آب شرب سالم و بهداشتی هانه کوان وارد شبکه توزیع آب شهرستان می گردد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه از جمله طرحهایی است که متاسفانه بدلیل سو مدیریت و بی توجهی به مطالبه شهروندان نزدیک به دو دهه به بهره برداری نرسیده است. موضوع انتقال آب هانه کوان به پاوه سوژه رسانه ها و منتقدین و مطالبه به حق مردم شهرستان پاوه می باشد که این مهم این بار از سوی مدعی العموم شهرستان پاوه پیگیری جدی شد. برگزاری سه نشست فشرده با تاکید بر اجرایی شدن صددرصد مصوبات جلسه ، بازدیدهای میدانی ،هشدارهای قانونی لازم به مسئولین ذیربط جهت تسریع در اجرای پروژه و رفع موانع اجرایی موجود و پیشگیری از تضییع بیت المال و… از سوی نوید صحرایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه سبب شد تا سرانجام در نشست پایانی پیگیری این مطالبه عمومی در این وضعیت تنش آبی خبری خوش برای شهروندان در پی داشته باشد و آن وارد شدن آب در مدار و رفع مشکل کمبود آب شهر پاوه است.نوید صحرایی

صبح امروز سومین نشست پیشگیری با موضوع بررسی راهکارهای رفع مشکلات پروژه طرح ابرسانی به شهر پاوه از چشمه هانه کوان به ریاست دادستان پاوه با حضور مدیران عامل آبفا و آب منطقه ای استان و مشاوران و معاونان و مجریان طرح ، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، جمعی از مدیران شهرستان و نمایندگان دستگاه های امنیتی در سالن جلسات دادگستری پاوه برگزار شد.

دادستان پاوه در این نشست پس از بحث و تبادل نظرات و تبیین مشکلات طرح از سوی مسئولین و عوامل اجرای پروژه به تشریح اهداف برگزاری این جلسه پرداخت و گفت :با توجه به وضعیت بحرانی آب شهرستان پاوه در سال جاری و کاهش محسوس ذخایر منابع آب منطقه، با پیگیری های به عمل آمده در راستای احقاق حقوق عامه و برگزاری مستمر سه جلسه ی فشرده و چندین نوبت بازدید میدانی از تصفیه خانه انتقال آب هانی کوان و هشدارهای قانونی لازم به مسئولین ذیربط جهت تسریع در اجرای پروژه و رفع موانع اجرایی موجود و پیشگیری از تضییع بیت المال،امروز سومین و آخرین جلسه با موضوع بررسی اقدامات به عمل آمده و تعیین تکلیف نهایی پروژه مذکور می باشد.

نوید صحرایی گفت :ان شالله حداکثر تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه سال جاری  آب شرب سالم و بهداشتی وارد شبکه توزیع آب شهرستان می گردد. و بلافاصله پس از آن رفع سایر موانع جزئی در اجرای طرح در دست پیگیری دادستانی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بر این اساس مقرر گردید که تمامی مشکلات و موانع اجرایی و فنی موجود حداکثر تا پایان تیرماه با همکاری کارفرما و پیمانکاران مرتفع گردد.

دادستان پاوه گفت :حفر یک حلقه چاه عمیق ذخیره نیز جهت اطمینان خاطر در مواقع کاهش یا کمبود آب در دست اقدام اداره آبفا شهرستان قرار گرفت تا در مواقع لزوم مورد بهره برداری قرار گیرد.

صحرایی ادامه داد و گفت : کمیته ای نیز با حضور کارشناسان آبفای شهرستان و مشاورین طرح و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان پاوه تشکیل که وظیفه ی پایش و بررسی وضعیت سلامت و بهداشت آب هانی کوان را به صورت مستمر و روزانه بر عهده دارند.

این مسئول قضایی گفت : قطعا دادستانی روند اجرای امور را با دقت پیگیری و اقدامات قانونی لازم را در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

دادستان پاوه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر برخورد قاطح قضایی با حفر کنندگان چاه های غیرمجاز گفت : تمامی چاه‌های غیرمجاز آب شهرستان پاوه نیز شناسایی و مسدود خواهند گردید و با احدی در این خصوص مماشات نخواهد شد.

نوید صحرایی همچنین مسئولان و کارشناسان امور آب را موظف کرد نسبت به شناسایی و معرفی حفر کنندگان چاه های غیرمجار در شهرستان اقدام عاجل صورت دهند.

نوید صحرایی

یک پاسخ برای “دادستان: آب هانه کوان ۱۷ خرداد وارد مدار شبکه توزیع آب پاوه می شود

  • ناشناس در تاریخ خرداد 19, 1400 گفت:

    ۱۷ خردادهای زیادی گذشتند و خبری نشد این نیز یقینا بگذرد