س 28 فروردین 1403 ساعت 18:08

فروش شن و ماسه تولیدی در كارخانه دانه بندی شن و ماسه شهرداری

فروش شن و ماسه تولیدی در كارخانه دانه بندی شن و ماسه شهرداری

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه : شهردارپاوه از فروش شن و ماشه توليدي در كارخانه دانه بندي شن و ماسه شهرداري به مردم ، شهروندان و متقاضيان با قيمت مناسب خبر داد . به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي با اعلام خبر فوق در فراخواني […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه : شهردارپاوه از فروش شن و ماشه توليدي در كارخانه دانه بندي شن و ماسه شهرداري به مردم ، شهروندان و متقاضيان با قيمت مناسب فروش شن و ماسهخبر داد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي با اعلام خبر فوق در فراخواني گفت : شهرداري در راستاي كسب درآمد و ايجاد درآمدهاي مستمر و پايدار قصد فروش شن ، ماسه و بيس توليدي كارخانه دانه بندي شن و ماسه با قيمت مناسب به شهروندان را دارد .

در بخش ديگر فراخوان آمده است : متقاضيان مي توانند جهت بازديد از مصالح  و  بررسي شن و ماسه به كارخانه آسفات شهرداري واقع در كيلومتر 1 جاده شهر باينگان مراجعه نمايند.

متن اطلاعيه و فراخوان به شرح زير است :

بدينوسيله شهرداري پاوه در نظر دارد در راستاي ايجاد درآمدهاي مستمر و پايدار مصالح توليدي اعم از شن ، ماسه ، بيس و گچ و خاك را با قيمت مناسب به متقاضيان به فروش برساند .

لذا متقاضيان مي توانند در ساعت اداري غير از ايام تعطيل ضمن بازديد از مصالح  و  بررسي شن و ماسه در كارخانه آسفات شهرداري واقع در كيلومتر 1 جاده شهر باينگان به واحد عمران شهرداري مراجعه يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 7222819-0832 تماس حاصل نمايند .

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه