س 29 اسفند 1402 ساعت 09:45

همه به احترام جامعه معلولان پاوه آمدند/جشن دوستی ها با احترام به تفاوتها

همه به احترام جامعه معلولان پاوه آمدند/جشن دوستی ها با احترام به تفاوتها

به گزارش سلام پاوه : شامگاه دوشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۷ همزمان با روز معلول به همت انجمن مردم نهاد احیاء جشن زیبای دوستی ها با احترام به تفاوت ها در پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همه به احترام جامعه معلولان ساعتی قبل از اجرای برنامه سالن محل برگزاری این […]

به گزارش سلام پاوه : شامگاه دوشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۷ همزمان با روز معلول به همت انجمن مردم نهاد احیاء جشن زیبای دوستی ها با احترام به تفاوت ها در پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همه به احترام جامعه معلولان ساعتی قبل از اجرای برنامه سالن محل برگزاری این مراسم را لبریز کرده بودند و این خود پیام روشنی از قدرشناسی و قدر دانی مردم متدین و انسان دوست پاوه می باشد.

 

حبیب اله مستوفی ادیب و فرهنگی صاحب قلم این دیار در وصف این جشن در کامنتی گفته است : پاوه در این پاییزی شبِ زیبا و پر بها، در میان اشک و لبخند کسانی را که به هر دلیلی(پیش آمد یا ژنتیک) متفاوت بودن را از نظام هستی نصیب برده اند، حرمت نهاد.

 

اشکها در این شب زیبای پاییز حکایت از غم و همدردی مردمان فهیمی دارد که هرجا که لازم است می آیند و میگریند و کمک می کنند . لبخندشان همیشه برای کمک است و اشکشان غصه هم نوعانشان است . براستی پاوه و مردمانش متفاوترین مردمان روی زمین اند. انسانهای شریفی که در تنگناها کنار هم محکم قرار می گیرند و سرود کمک و دوستی سر می دهند. همین چند روز پیش بود بازارچه خیریه ای را برای کمک به کودکان نیازمند برپا کردند و با این اقدامشان گفتند آئین مردمان این دیار مهربانی است .

 

انجمن احیاء که یک انجمن مردم نهاد تخصصی و نوپا می باشد بی حاشیه و بدون جریان بازی و جریان سازی و استفاده از تریبون انجمن برای صعود به جریانهای سیاسی و اجتماعی برای کودکان معلول این دیار سنگ تمام گذاشتند و در کنار دلسوزان اداره بهزیستی پاوه که حقیقتا از هیچ تلاشی برای کمک به این عزیزان دریغ ندارند شبی بیاد ماندنی در پاوه رقم زدند.

 

هر چند انجمن احیاء جایگاهی برای خبرنگاران در نظر گرفته بودند اما به دلیل رعایت نکردن مردم و حجم زیاد جمعیت متاسفانه نتوانستیم به بهترین شیوه گزارش کاملی از این مراسم را بنویسیم و تلاشها و زیبایی های این شب را تشریح کنیم اما ازدحام جمعیت و رضایت جامعه معلولان این دیار خود گویای همه چیز است.

 

گزارش تصویری دیگر از این مراسم از دریچه دوربین صهیب زربان

 

3 پاسخ برای “همه به احترام جامعه معلولان پاوه آمدند/جشن دوستی ها با احترام به تفاوتها

  • شهروند در تاریخ آذر 15, 1397 گفت:

    پس زحمات این چندساله بهزیستی که همه معلولین تحت حمایت چندساله هستند چرا باید فرموش شود اون معلولی که میگفت ماهی پنجاه وسه تومان میگیره ما ازبهزییتی پرس وچ جوکردیم ماهی یک میلیون وسیصد هزار تومان میگیره واقعا نمک نشناسند مردم هم فکرکرده بودند کنسرت پیام عزیزی است که امده بودند واقعا که چه رویی دارن عوامل برنامه

  • ناسناش در تاریخ آذر 15, 1397 گفت:

    سلام از همه شما تشکر میکنم که در این مراسم حضور پیدا کردین واز انجمن احیا هم باید تشکر کرد به خاطر این گردهمایی معلولان اما از طرف یا خانواده معلول از انجم احیا گلگی داشتم کاش وصد کاش از مدرسه طلوع ومربیان دلسوزش نامی میبردین چون همه این بچه ها از این مدرسه درس گرفته بودن واز انجا موفق شده بودن تا بتوانن چنین شبی را برای همه به وجود بیارن من خود به نوبه خودم از معلمان دلسوز و توانمند این مدرسه صمیمانه سپاسگزارم

  • فاروق خسروی در تاریخ آذر 15, 1397 گفت:

    سلام این همایش فقط اسمی واسه معلولین بود یعنی خوب برگذار کنندگانش طراحی کرده بودند که چگونه به نام ما و بکام خود پیش برد اهداف داشته باشند و همچنین مشهود بودن زخم کهنه جاف و هورامی که هرز چندگاهی آقایان در این دیار و در آن موقعیت جغرافیایی که هستند سرش را باز میکنند این بار دیار ما را گرفت و متاسفانه واضح بود