پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:41

همزمان با روز آتش نشانی زنگ آتش نشانی و ایمنی در پاوه نواخته شد .

همزمان با روز آتش نشانی زنگ آتش نشانی و ایمنی در پاوه نواخته شد .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه :همزمان با روز آتش نشاني و ايمني ، زنگ ايمني با هدف آشنايي دانش آموزان با مسائل ايمني و خدمات آتش نشاني در مجتمع آموزشي امام خميني ( ر ه ) پاوه نواخته شد . به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، صباح […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه :همزمان با روز آتش نشاني و ايمني ، زنگ ايمني با هدف آشنايي دانش آموزان با مسائل ايمني و خدمات آتش نشاني در مجتمع آموزشي امام خميني ( ر ه ) پاوه نواخته شد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، صباح ولدبيگي بخشدار مركزي پاوه در مراسم بزرگداشت تجليل از تلاش ها و زحمات آتش نشان با حضور مدير آموزش و پرورش ، رئيس منابع طبيعي ، آتش نشانیشهردار ، اعضاي شوراي اشلامي شهر پاوه و جمعي از مديران و معلمان كه در مجتمع آموزشي امام خميني ( ر ه ) برگزار شد گفت : آتش با همه خوبي ها ، بدي هايي هم دارد كه به دليل رعايت نكردن موارد ايمني و سهل انگاري ها در اين زمينه باعث ايجاد مشكلاتي مي شود .

وي هدف از برگزاري اين مراسم در مدارس و مجتمع هاي آموزشي را فرهنگ سازي و آگاه سازي دانش آموزان در رابطه با اهيمت آتش نشاني و خدمات ايمني عنوان كرد و اظهار داشت : ارتقاي سطح دانش و آگاهي دانش آموزان در زمينه مهارت سوانح و خدمات ايمني از مهمترين اولويت ها است .

جمال ابراهيمي شهردار پاوه در ادامه از آتش نشان به عنوان قهرمان گمنام جامعه شهري ياد كرد و گفت : آتش نشاني شغلي در برگيرنده خدمت صادقانه و جهاد خالصانه است كه اين اوج ارزش هاي انساني توأم با تعهدات ديني مي باشد .

وي با اشاره به اينكه آتش نشاني شهرداري آماده است در هر زمان و مكاني به صورت شبانه روزي در حوادث مختلف حافظ جان و مال شهروندان باشد افزود : حفظ و ابقاء سلامت جامعه و شهروندان و ارتقاي سلامت عمومي از اولويت هاي مهم است .

دكتر برهان ولدبيگي همچنين با اشاره به اينكه حوادث و سوانح يكي از علل مهم مرگ و مير مردم و شهروندان مي باشد گفت : مهمترين سانحه ، سانحه جاده اي است كه از آن به عنوان بيماري فراموشي ياد مي كنند .

وي افزود : سانحه كارگاهي يا محيط كار ، سانحه منازل كه به دليل غفلت ايجاد مي شود ، سانحه بين فردي و نزاع ها و سانحه فردي در رده هاي پايين حوادث و سوانح قرار مي گيرند.

در اين مراسم پس از اجراي عمليات اطفاء حريق به صورت نمادين توسط آتش نشان شهرداري پاوه ، آموزش استفاده از كپسول‌هاي اطفاء حريق به ‌صورت عملي براي دانش آموزان اجرا شد و در پايان از تلاش گران عرصه آتش نشاني با اهداء لوح و جوايز تجليل شد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه

آتش نشانی