ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 01:07

پرچم ایران اسلامی بر فراز شهر پاوه به اهتزاز درآمد .

پرچم ایران اسلامی بر فراز شهر پاوه به اهتزاز درآمد .

به گزارش سلام پاوه : پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر اقتدار بر فراز شهر پاوه به اهتزاز در آمد . به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، پرویز ایده پور در مراسم به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی که امروز صبح در تپه کوله این شهر با […]

به گزارش سلام پاوه : پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر اقتدار بر فراز شهر پاوه به اهتزاز در آمد .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، پرویز ایده پور در مراسم به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی که امروز صبح در تپه کوله این شهر با حضور مسئولین برگزار شدنماد پرچم با تبریک عید سعید فطر به ملت شریف پاوه گفت : پرچم نماد واقعی یک کشور است .

فرماندار پاوه افزود : بهترین پشتوانه پرچم ایران اسلامی که در این مکان به اهتزار درآمده است جوانانی هستند که برای حفظ و استمرار جمهوری اسلامی ایران از خودشان گذشتند .

وی از شهرداری و شورای اسلامی شهر که در این روز مبارک توانستند نماد افتخار یک ملت را در این تپه به نمایش در بیاورند تشکر کرد و اظهار داشت : امیدواریم که همه ما بتوانیم برای استمرار و استقلال ایران عزیز در هر لحظه و زمان کوشا باشیم و از حراست و حفاظت مرزهای کشور غفلت نکنیم .

کیهان محی الدین زاده با تبریک عید فطر و قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین از درگاه خداوند متعال گفت : مایه افتخار است که در مبارک ترین روز ، روز شکرگزاری سی روز بندگی برای خداوند بار دیگر مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در بلند ترین نقطه شهر پاوه به اهتزاز دربیاوریم .

رئیس شورای اسلامی شهر پاوه با اشاره به اینکه شهروندان منطقه اورامانات به ویژه شهر پاوه افتخار دارند که در طول 35 سال عمر با برکت و با خیر انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوشش و فداکاری در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی دریغ نکرده اند افزود : به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در بلندترین نقطه شهر یکی دیگر از افتخارات شورای اسلامی شهر به عنوان خادمین ملت است .

وی اظهار داشت : ما افتخار داریم که با اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی در این روز مبارک بار دیگر یک رنگی ، یک دلی و خود گذشتگی خود را ثابت نمائیم .

محی الدین زاده خاطر نشان کرد : نمایش پرچم ایران اسلامی در این بلندی بیانگر این است که مردم این منطقه بارها برای حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند .

سلام خسروی به عملیات اجرایی نصب پایه پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز پاوه اشاره کرد و گفت : این پرچم با توجه به توپو گرافی محل نصب، در مرتفع ترین نقطه شهر به اهتزاز در آمد .

وی افزود : پایه پرچم با ارتفاع حدود 40 متر از جنس فولاد و پارچه‌ آن به ابعاد 15 در 9 متر از جنس پلی استر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری تهیه شده است .

شهردار پاوه به خدمتگزاری مردم و مسئولین در کنار هم دیگر و در سایه پرچم ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت : مسئولین به مردم خدمت می کنند و مردم هم برای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران اسلامی هر نوع تلاشی که لازم است انجام می دهند .

در پایان این مراسم مسئولین در محل نصب پرچم حضور یافتند و ضمن ادای احترام به این نماد ارزشمند ملی،پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

یک پاسخ برای “پرچم ایران اسلامی بر فراز شهر پاوه به اهتزاز درآمد .

  • مسعود در تاریخ مرداد 7, 1393 گفت:

    با تشکر از زحمات فراوان زحمتکشان شهرمان. امید است رفع این مشکل سرآغازی بر رفع دیگر مشکلات شهر باشد