پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 14:10

اندیشه اولین مدرسه خیر ساز در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی افتتاح شد/گزارش تصویری

اندیشه اولین مدرسه خیر ساز در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی افتتاح شد/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت و اندیشه فرهنگی پاوه ای اولین مدرسه خیر ساز شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی با کمکهای جمعی از ایرنیان مقیم جنوب کشور چین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اعزامی سلام پاوه در تاریخ ۲ مهرماه ۹۷ اولین مدرسه خیرساز ثلاث باباجانی طی مراسمی […]

به گزارش سلام پاوه : به همت و اندیشه فرهنگی پاوه ای اولین مدرسه خیر ساز شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی با کمکهای جمعی از ایرنیان مقیم جنوب کشور چین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی سلام پاوه در تاریخ ۲ مهرماه ۹۷ اولین مدرسه خیرساز ثلاث باباجانی طی مراسمی در روستای سرخده در یک مراسم ساده و صمصیمی و پر از اخلاص با دستان دانش آموز زلزله زده ثلاث باباجانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

آقای سلام خسروی فرهنگی خوشنامی از شهرستان پاوه به نمایندگی از جمعی از ایرنیان مقیم جنوب کشور چین که با وی در ارتباط اند . گام نیکوی دیگری را این بار در سرزمین زلزله زده ثلاث باباجانی برداشت . وی که سوابق مدیریت ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای پاوه و جوانرود را در کارنامه دارد و از معلم و فرهنگیان نام آشنای  روستای شرکان شهرستان پاوه می باشد. و همکنون شهردار شهر زیبای نوسود است .ماه مهر و مهرورزی را فراموش نکرد و در آغازین روزهای سال تحصیلی به همت کمهای جمعی از خیرین و ایرانیان مقیم جنوب کشور چین مدرسه دو کلاسه ویژه مقطع ابتدایی را با نام اندیشه ساخت و همچون اولین مسجد ساخته شده توسط خیرین شهرستان پاوه می توان این مدرسه را نیز اولین مدرسه خیر ساز نامید که با اندیشه بلند و نیکوی یک معلم پاوه ای افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع و دارای دو کلاس و با استاندارها و مقاوم در برابر زلزله با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیون و توسط جمعی از ایرانیان مقیم کشور چین در روستای سرخ ده ثلات باباجانی ساخته و افتتاح شد تا نمادی باشد از همدلی و همراهی همه ایرانیان در اقصی نقاط عالم جهت بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه .

 

در این مراسم محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث با تجلیل از زحمات اقای سلام خسروی و همکارانشان اظهار داشت این مدرسه یکی دیگر از اقدامات ارزشمند اقای خسروی در راستای اهتمام به خدمت در مناطق محروم بوده که امتداد خدمات ارزشمند ایشان در مدیریت اموزش و پرورش مناطق مختلف اورامانات می باشد.

 

سپس اقای خسروی در سخنانی با تشکر ویژه از همه کسانی که در این امر خیر وی را همراهی کرده اند به نقش بی بدیل جمعی از خیرین محترم مقیم جنوب چین اشاره و افزود: بعد از شکر خالق باید شاکر این مجموعه مخلص و عزیز باشیم که در دورترین نقطه جغرافیای عالم با ما همدردی نموده و در این امر خیر پیش قدم شدند.

وی نقش خود را در فرایند ساخت مدرسه یک واسطه و هماهنگ کننده بیان نمود و از زحمات همه کسانی که وی را کمک کرده اند بخصوص اداره کل محترم اموزش و پرورش و نوسازی مدارس ، آموزش و پرورش ثلاث باباجانی و شورا دهیاری روستا و بخصوص مهندس فرید ظاهر پور که بعنوان سرپرست کارگاه بیشترین زحمات را متحمل شده قدر دانی نمود.

از نکات قابل توجه این مراسم افتتاح مدرسه توسط خود دانش اموزان و همچنین اهدا هدایایی به همه آنان توسط آقای خسروی بود.

عکس : کیهان محمدی خبرنگار اعزامی

 

گزارش تصویری سلام پاوه از آئین افتتاح و بهره برداری از این مدرسه 

 

 

 

3 پاسخ برای “اندیشه اولین مدرسه خیر ساز در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی افتتاح شد/گزارش تصویری

  • ارکان محمدی در تاریخ مهر 5, 1397 گفت:

    آفرین به اندیشه وهمت والای بزرگ مردان.اجرکم عندالله

  • قلاخوان در تاریخ مهر 4, 1397 گفت:

    سلام دورودرحمت خدابه همه کسانی که بدون ریا وتبلیغات دراین امرخداپسندان شرکت نموداند کمال تقدیر وتشکر می شود اجرکم عندالله

  • بهرامی در تاریخ مهر 4, 1397 گفت:

    سلام دورد خداوندسبحان برتمام آنهای یک درساخت این مدرسه دراین روستای دورافتاده دل این دانش آموزان واهلی این روستارا شاد نمودند انشاالله سربلند هردودونیا باشند وازپیگیری جناب آقای خسروی تشکر میشود به راستی این خدمت است بدون سرصداموفق باشید